Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprężyny zawieszenia METZGER do Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprężyny zawieszenia FEBEST Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) FEBEST
Sprężyny zawieszenia ASHIKA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) ASHIKA
Sprężyny zawieszenia MAXGEAR Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) MAXGEAR
Sprężyny zawieszenia ABAKUS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) ABAKUS
Sprężyny zawieszenia BENDIX Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) BENDIX
Sprężyny zawieszenia BILSTEIN Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) BILSTEIN
Sprężyny zawieszenia CS GERMANY Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) CS GERMANY
Sprężyny zawieszenia DELPHI Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) DELPHI
Sprężyny zawieszenia DENCKERMANN Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) DENCKERMANN
Sprężyny zawieszenia DIEDERICHS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) DIEDERICHS
Sprężyny zawieszenia EIBACH Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) EIBACH
Sprężyny zawieszenia FAI AUTOPARTS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) FAI AUTOPARTS
Sprężyny zawieszenia GSP Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) GSP
Sprężyny zawieszenia HART Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) HART
Sprężyny zawieszenia IPARTS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) IPARTS
Sprężyny zawieszenia IPSA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) IPSA
Sprężyny zawieszenia JAMEX Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) JAMEX
Sprężyny zawieszenia JAPANPARTS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) JAPANPARTS
Sprężyny zawieszenia JAPKO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) JAPKO
Sprężyny zawieszenia JP GROUP Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) JP GROUP
Sprężyny zawieszenia KAMOKA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) KAMOKA
Sprężyny zawieszenia KILEN Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) KILEN
Sprężyny zawieszenia KRAFT AUTOMOTIVE Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) KRAFT AUTOMOTIVE
Sprężyny zawieszenia KYB Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) KYB
Sprężyny zawieszenia LESJÖFORS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) LESJÖFORS
Sprężyny zawieszenia MAGNUM TECHNOLOGY Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) MAGNUM TECHNOLOGY
Sprężyny zawieszenia MAPCO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) MAPCO
Sprężyny zawieszenia MASTER-SPORT GERMANY Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) MASTER-SPORT GERMANY
Sprężyny zawieszenia METZGER Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) METZGER
Sprężyny zawieszenia MEYLE Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) MEYLE
Sprężyny zawieszenia MONROE Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) MONROE
Sprężyny zawieszenia NK Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) NK
Sprężyny zawieszenia OPTIMAL Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) OPTIMAL
Sprężyny zawieszenia OYODO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) OYODO
Sprężyny zawieszenia QUINTON HAZELL Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) QUINTON HAZELL
Sprężyny zawieszenia SACHS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) SACHS
Sprężyny zawieszenia SBS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) SBS
Sprężyny zawieszenia SKF Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) SKF
Sprężyny zawieszenia SPIDAN Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) SPIDAN
Sprężyny zawieszenia SUPLEX Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) SUPLEX
Sprężyny zawieszenia SWAG Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) SWAG
Sprężyny zawieszenia TEDGUM Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) TEDGUM
Sprężyny zawieszenia TRISCAN Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) TRISCAN
Sprężyny zawieszenia TRW Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:METZGER

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
168530008
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
168530008
Jednostka:
szt
Rodzaj rejestracji:  Z certyfikatem TUV
Regulacja wysokożci [mm]:  20
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 712,00 zł
385,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
168530088
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
168530088
Jednostka:
szt
Rodzaj rejestracji:  Z certyfikatem TUV
Regulacja wysokożci [mm]:  15
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 871,00 zł
484,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
168530087
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
168530087
Jednostka:
szt
Rodzaj rejestracji:  Z certyfikatem TUV
Regulacja wysokożci [mm]:  20
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 871,00 zł
484,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
128230017
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
128230017
Jednostka:
szt
Rodzaj rejestracji:  Z certyfikatem TUV
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1618,00 zł
952,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Kierowcy bardzo często zapominają, że w układzie zawieszenia znajdują się nie tylko amortyzatory, a także inne istotne podzespoły. Zawieszenie składa się także m.in. ze sprężyn, które są typową częścią eksploatacyjną i z czasem ulegają zużyciu. Wielu użytkowników jest tego nieświadoma, a usterki wynikające ze zużycia sprężyn okazują się ogromnym zaskoczeniem. Jak ocenić stopień zużycia sprężyn i kiedy należy je wymienić?

czytaj więcej >
Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Samochody od bardzo dawna wyposażane są w resory, które na samym początku były po prostu sprężystymi płaskownikami, a następnie elementami pneumatycznymi i hydropneumatycznymi. Bez wątpienia najczęściej stosowanym rozwiązaniem pozostaje jednak sprężyna śrubowa.

czytaj więcej >
Jak wymienić sprężyny zawieszenia?

Jak wymienić sprężyny zawieszenia?

Proces wymiany sprężyn zawieszenia nie należy do czynności skomplikowanych, jednak wymaga doświadczenia warsztatowego. Niezbędne będą także specjalistyczne narzędzia, które nie każdy posiada w swoim garażu; wymiana wymaga bowiem stosowania odpowiednich narzędzi ściskających. Jeżeli nie posiadacie takich urządzeń, wymianę sprężyn sugerujemy powierzyć mechanikowi.

czytaj więcej >
Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Sprężyny zawieszenia to zwykle pierwsze elementy, które poddaje się oględzinom podczas regularnej kontroli układu zawieszenia. Jako ruchome elementy zawieszenia są szczególnie narażone na uszkodzenia, bo nie dość, że muszą się zmagać ze zniszczonymi drogami, to jeszcze często są wystawione na działanie fatalnych warunków atmosferycznych. Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze