Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprężyny zawieszenia EIBACH do Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10)

Sprężyny zawieszenia ASHIKA Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) ASHIKA
Sprężyny zawieszenia BILSTEIN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) BILSTEIN
Sprężyny zawieszenia CS GERMANY Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) CS GERMANY
Sprężyny zawieszenia DIEDERICHS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) DIEDERICHS
Sprężyny zawieszenia EIBACH Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) EIBACH
Sprężyny zawieszenia IPSA Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) IPSA
Sprężyny zawieszenia JAPANPARTS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) JAPANPARTS
Sprężyny zawieszenia JAPKO Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) JAPKO
Sprężyny zawieszenia KILEN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) KILEN
Sprężyny zawieszenia KYB Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) KYB
Sprężyny zawieszenia LESJÖFORS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) LESJÖFORS
Sprężyny zawieszenia MONROE Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) MONROE
Sprężyny zawieszenia NIPPARTS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) NIPPARTS
Sprężyny zawieszenia QUINTON HAZELL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) QUINTON HAZELL
Sprężyny zawieszenia SACHS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) SACHS
Sprężyny zawieszenia SKF Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) SKF
Sprężyny zawieszenia SPIDAN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) SPIDAN
Sprężyny zawieszenia SUPLEX Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) SUPLEX
Sprężyny zawieszenia TRISCAN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:EIBACH

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EIBACH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
F5530002
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EIBACH
Kod:
F5530002
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Zawieszenie:  Dla pojazdów z zawieszeniem sportowym
Ograniczenia producenta:  Eibach
Projekt resora:  Sprężyna zwojowa
Średnica drutu [mm]:  10,8
Liczba zwojów:  7,5
Długość [mm]:  280
Do 100 dni na zwrot
307,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EIBACH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
F5530001
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EIBACH
Kod:
F5530001
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Zawieszenie:  Dla pojazdów z zawieszeniem sportowym
Ograniczenia producenta:  Eibach
Projekt resora:  Sprężyna zwojowa
Średnica drutu [mm]:  11,5
Liczba zwojów:  7,3
Długość [mm]:  246
Do 100 dni na zwrot
373,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EIBACH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
E5530-140
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EIBACH
Kod:
E5530-140
Jednostka:
KPL
Rodzaj rejestracji:  Z certyfikatem TUV
Obciążenie osi przedniej do [kg]:  655
Obciążenie osi tylnej do [kg]:  665
Nie dla wariantu wyposażenia:  Sportiv + Sport
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez systemu poziomującego
Do 100 dni na zwrot
830,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Sprężyny zawieszenia to zwykle pierwsze elementy, które poddaje się oględzinom podczas regularnej kontroli układu zawieszenia. Jako ruchome elementy zawieszenia są szczególnie narażone na uszkodzenia, bo nie dość, że muszą się zmagać ze zniszczonymi drogami, to jeszcze często są wystawione na działanie fatalnych warunków atmosferycznych. Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

czytaj więcej >
Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Samochody od bardzo dawna wyposażane są w resory, które na samym początku były po prostu sprężystymi płaskownikami, a następnie elementami pneumatycznymi i hydropneumatycznymi. Bez wątpienia najczęściej stosowanym rozwiązaniem pozostaje jednak sprężyna śrubowa.

czytaj więcej >
Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Kierowcy bardzo często zapominają, że w układzie zawieszenia znajdują się nie tylko amortyzatory, a także inne istotne podzespoły. Zawieszenie składa się także m.in. ze sprężyn, które są typową częścią eksploatacyjną i z czasem ulegają zużyciu. Wielu użytkowników jest tego nieświadoma, a usterki wynikające ze zużycia sprężyn okazują się ogromnym zaskoczeniem. Jak ocenić stopień zużycia sprężyn i kiedy należy je wymienić?

czytaj więcej >
Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

W zasadzie niemal każdy kierowca reaguje na to pytanie ze zdziwieniem. Faktem jest jednak, że sprężyna zawieszenia po przebiegu 200 tys. km straci całkiem sporo ze swojej pierwotnej charakterystyki. Dalszy kilometraż będzie jedynie pogarszał jej właściwości i stan, aż sprężyna zupełnie się zużyje. Wymianę sprężyn warto zaplanować po dużym przebiegu, gdy macie zamiar zamontować nowe amortyzatory.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze