Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprężyny zawieszenia do Volvo S90 I (964) 2.9 sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.01 - 1998.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprężyny zawieszenia IPSA Volvo S90 I (964) 2.9 sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.01 - 1998.05) IPSA
Sprężyny zawieszenia SPIDAN Volvo S90 I (964) 2.9 sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.01 - 1998.05) SPIDAN
Sprężyny zawieszenia SUPLEX Volvo S90 I (964) 2.9 sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.01 - 1998.05) SUPLEX

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
87164
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
87164
Jednostka:
szt
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Oznaczenie koloru:  Czerwony (2x)
Średnica drutu [mm]:  13,50
Długość [mm]:  530
Średnica zewnętrzna [mm]:  177
Ciężar [kg]:  3,50
Gwarancja:  5 lata gwarancji lub do 60 000 km przy wymianie parą
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 896,00 zł
498,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SUPLEX
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
38091
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SUPLEX
Kod:
38091
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Oznaczenie koloru:  Czerwony (2x)
Średnica drutu [mm]:  13,50
Długość [mm]:  530
Średnica zewnętrzna [mm]:  177
Ciężar [kg]:  3,50
Do 100 dni na zwrot
IPSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SPS02767
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPSA
Kod:
SPS02767
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Porady z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Kierowcy bardzo często zapominają, że w układzie zawieszenia znajdują się nie tylko amortyzatory, a także inne istotne podzespoły. Zawieszenie składa się także m.in. ze sprężyn, które są typową częścią eksploatacyjną i z czasem ulegają zużyciu. Wielu użytkowników jest tego nieświadoma, a usterki wynikające ze zużycia sprężyn okazują się ogromnym zaskoczeniem. Jak ocenić stopień zużycia sprężyn i kiedy należy je wymienić?

czytaj więcej >
Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Sprężyny zawieszenia to zwykle pierwsze elementy, które poddaje się oględzinom podczas regularnej kontroli układu zawieszenia. Jako ruchome elementy zawieszenia są szczególnie narażone na uszkodzenia, bo nie dość, że muszą się zmagać ze zniszczonymi drogami, to jeszcze często są wystawione na działanie fatalnych warunków atmosferycznych. Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

czytaj więcej >
Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

W zasadzie niemal każdy kierowca reaguje na to pytanie ze zdziwieniem. Faktem jest jednak, że sprężyna zawieszenia po przebiegu 200 tys. km straci całkiem sporo ze swojej pierwotnej charakterystyki. Dalszy kilometraż będzie jedynie pogarszał jej właściwości i stan, aż sprężyna zupełnie się zużyje. Wymianę sprężyn warto zaplanować po dużym przebiegu, gdy macie zamiar zamontować nowe amortyzatory.

czytaj więcej >
Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Samochody od bardzo dawna wyposażane są w resory, które na samym początku były po prostu sprężystymi płaskownikami, a następnie elementami pneumatycznymi i hydropneumatycznymi. Bez wątpienia najczęściej stosowanym rozwiązaniem pozostaje jednak sprężyna śrubowa.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze