Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprężyny zawieszenia TRW do Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprężyny zawieszenia BILSTEIN Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) BILSTEIN
Sprężyny zawieszenia CS GERMANY Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) CS GERMANY
Sprężyny zawieszenia DIEDERICHS Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) DIEDERICHS
Sprężyny zawieszenia EIBACH Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) EIBACH
Sprężyny zawieszenia IPARTS Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) IPARTS
Sprężyny zawieszenia JP GROUP Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) JP GROUP
Sprężyny zawieszenia KILEN Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) KILEN
Sprężyny zawieszenia KLOKKERHOLM Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) KLOKKERHOLM
Sprężyny zawieszenia KYB Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) KYB
Sprężyny zawieszenia LESJÖFORS Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) LESJÖFORS
Sprężyny zawieszenia MAXGEAR Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) MAXGEAR
Sprężyny zawieszenia MONROE Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) MONROE
Sprężyny zawieszenia OPTIMAL Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) OPTIMAL
Sprężyny zawieszenia QUINTON HAZELL Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) QUINTON HAZELL
Sprężyny zawieszenia SACHS Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) SACHS
Sprężyny zawieszenia SKF Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) SKF
Sprężyny zawieszenia SPIDAN Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) SPIDAN
Sprężyny zawieszenia SUPLEX Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) SUPLEX
Sprężyny zawieszenia TRISCAN Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) TRISCAN
Sprężyny zawieszenia TRW Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) TRW
Producent:TRW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.5 (2 ocen)
Kod produktu:
JCS204
niedostępny
4.5 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JCS204
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Grubość [mm]:  11,25
Długość [mm]:  354
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  138
Ciężar [kg]:  2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 239,00 zł
122,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Jak wymienić sprężyny zawieszenia?

Jak wymienić sprężyny zawieszenia?

Proces wymiany sprężyn zawieszenia nie należy do czynności skomplikowanych, jednak wymaga doświadczenia warsztatowego. Niezbędne będą także specjalistyczne narzędzia, które nie każdy posiada w swoim garażu; wymiana wymaga bowiem stosowania odpowiednich narzędzi ściskających. Jeżeli nie posiadacie takich urządzeń, wymianę sprężyn sugerujemy powierzyć mechanikowi.

czytaj więcej >
Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Sprężyny zawieszenia to zwykle pierwsze elementy, które poddaje się oględzinom podczas regularnej kontroli układu zawieszenia. Jako ruchome elementy zawieszenia są szczególnie narażone na uszkodzenia, bo nie dość, że muszą się zmagać ze zniszczonymi drogami, to jeszcze często są wystawione na działanie fatalnych warunków atmosferycznych. Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Kierowcy bardzo często zapominają, że w układzie zawieszenia znajdują się nie tylko amortyzatory, a także inne istotne podzespoły. Zawieszenie składa się także m.in. ze sprężyn, które są typową częścią eksploatacyjną i z czasem ulegają zużyciu. Wielu użytkowników jest tego nieświadoma, a usterki wynikające ze zużycia sprężyn okazują się ogromnym zaskoczeniem. Jak ocenić stopień zużycia sprężyn i kiedy należy je wymienić?

czytaj więcej >
Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

W zasadzie niemal każdy kierowca reaguje na to pytanie ze zdziwieniem. Faktem jest jednak, że sprężyna zawieszenia po przebiegu 200 tys. km straci całkiem sporo ze swojej pierwotnej charakterystyki. Dalszy kilometraż będzie jedynie pogarszał jej właściwości i stan, aż sprężyna zupełnie się zużyje. Wymianę sprężyn warto zaplanować po dużym przebiegu, gdy macie zamiar zamontować nowe amortyzatory.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze