Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprężyny zawieszenia KILEN do Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprężyny zawieszenia BILSTEIN Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) BILSTEIN
Sprężyny zawieszenia CS GERMANY Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) CS GERMANY
Sprężyny zawieszenia DIEDERICHS Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) DIEDERICHS
Sprężyny zawieszenia EIBACH Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) EIBACH
Sprężyny zawieszenia IPARTS Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) IPARTS
Sprężyny zawieszenia JP GROUP Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) JP GROUP
Sprężyny zawieszenia KILEN Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) KILEN
Sprężyny zawieszenia KLOKKERHOLM Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) KLOKKERHOLM
Sprężyny zawieszenia KYB Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) KYB
Sprężyny zawieszenia LESJÖFORS Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) LESJÖFORS
Sprężyny zawieszenia MAXGEAR Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) MAXGEAR
Sprężyny zawieszenia MONROE Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) MONROE
Sprężyny zawieszenia OPTIMAL Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) OPTIMAL
Sprężyny zawieszenia QUINTON HAZELL Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) QUINTON HAZELL
Sprężyny zawieszenia SACHS Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) SACHS
Sprężyny zawieszenia SKF Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) SKF
Sprężyny zawieszenia SPIDAN Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) SPIDAN
Sprężyny zawieszenia SUPLEX Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) SUPLEX
Sprężyny zawieszenia TRISCAN Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) TRISCAN
Sprężyny zawieszenia TRW Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) TRW
Producent:KILEN

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KILEN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
25050
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KILEN
Kod:
25050
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Projekt resora:  Sprężyna zwojowa
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 155,00 zł
75,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KILEN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
65020
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KILEN
Kod:
65020
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Projekt resora:  Sprężyna zwojowa
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 185,00 zł
90,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KILEN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
65008
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KILEN
Kod:
65008
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Projekt resora:  Sprężyna zwojowa
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 210,00 zł
107,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KILEN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
966430
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KILEN
Kod:
966430
Obniżenie [mm]:  40
Rodzaj rejestracji:  Z certyfikatem TUV
Obciążenie osi przedniej do [kg]:  775
Obciążenie osi tylnej do [kg]:  640
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Kierowcy bardzo często zapominają, że w układzie zawieszenia znajdują się nie tylko amortyzatory, a także inne istotne podzespoły. Zawieszenie składa się także m.in. ze sprężyn, które są typową częścią eksploatacyjną i z czasem ulegają zużyciu. Wielu użytkowników jest tego nieświadoma, a usterki wynikające ze zużycia sprężyn okazują się ogromnym zaskoczeniem. Jak ocenić stopień zużycia sprężyn i kiedy należy je wymienić?

czytaj więcej >
Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

W zasadzie niemal każdy kierowca reaguje na to pytanie ze zdziwieniem. Faktem jest jednak, że sprężyna zawieszenia po przebiegu 200 tys. km straci całkiem sporo ze swojej pierwotnej charakterystyki. Dalszy kilometraż będzie jedynie pogarszał jej właściwości i stan, aż sprężyna zupełnie się zużyje. Wymianę sprężyn warto zaplanować po dużym przebiegu, gdy macie zamiar zamontować nowe amortyzatory.

czytaj więcej >
Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Samochody od bardzo dawna wyposażane są w resory, które na samym początku były po prostu sprężystymi płaskownikami, a następnie elementami pneumatycznymi i hydropneumatycznymi. Bez wątpienia najczęściej stosowanym rozwiązaniem pozostaje jednak sprężyna śrubowa.

czytaj więcej >
Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Sprężyny zawieszenia to zwykle pierwsze elementy, które poddaje się oględzinom podczas regularnej kontroli układu zawieszenia. Jako ruchome elementy zawieszenia są szczególnie narażone na uszkodzenia, bo nie dość, że muszą się zmagać ze zniszczonymi drogami, to jeszcze często są wystawione na działanie fatalnych warunków atmosferycznych. Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze