Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło LIQUI MOLY do Audi A5 (F53, F5P) 1.4 TFSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2016.11 - 2020.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Audi A5 (F53, F5P) 1.4 TFSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2016.11 - 2020.02) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Audi A5 (F53, F5P) 1.4 TFSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2016.11 - 2020.02) SWAG
Sprzęgło BLUE PRINT Audi A5 (F53, F5P) 1.4 TFSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2016.11 - 2020.02) BLUE PRINT
Sprzęgło EUROL Audi A5 (F53, F5P) 1.4 TFSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2016.11 - 2020.02) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Audi A5 (F53, F5P) 1.4 TFSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2016.11 - 2020.02) EUROREPAR
Sprzęgło LIQUI MOLY Audi A5 (F53, F5P) 1.4 TFSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2016.11 - 2020.02) LIQUI MOLY
Sprzęgło LUK Audi A5 (F53, F5P) 1.4 TFSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2016.11 - 2020.02) LUK
Sprzęgło MOTUL Audi A5 (F53, F5P) 1.4 TFSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2016.11 - 2020.02) MOTUL
Sprzęgło SACHS Audi A5 (F53, F5P) 1.4 TFSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2016.11 - 2020.02) SACHS
Sprzęgło VALEO Audi A5 (F53, F5P) 1.4 TFSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2016.11 - 2020.02) VALEO
Sprzęgło VALVOLINE Audi A5 (F53, F5P) 1.4 TFSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2016.11 - 2020.02) VALVOLINE
Producent:LIQUI MOLY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P004508
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P004508
DIN / ISO: ISO 4925 Class 6
Dopuszczenie przez producenta: FMVSS 116 DOT 3
Zalecenie producenta oleju: Audi 501 14 TL 766-Z
Dopuszczenie przez producenta: SAE J 1703/J 1704
Zalecenie producenta oleju: Skoda 501 14 TL766-Z
Zalecenie producenta oleju: GM Europe GMW 3356
Dopuszczenie przez producenta: FMVSS 116 DOT 4
Zalecenie producenta oleju: VW 501 14 (TL 766-Z)
Zalecenie producenta oleju: BMW QV 34 1
Zalecenie producenta oleju: Seat 501 14 TL 766-Z
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze