Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło MOJE AUTO do Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło ATE Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) ATE
Sprzęgło K2 Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) K2
Sprzęgło BREMBO Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) BREMBO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło BOSCH Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) VALEO
Sprzęgło TRW Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) MINTEX
Sprzęgło SWAG Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) SWAG
Sprzęgło HELLA PAGID Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) MOJE AUTO
Sprzęgło LUK Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) LUK
Sprzęgło AKRON-MALÒ Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) AKRON-MALÒ
Sprzęgło BENDIX Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) BENDIX
Sprzęgło BORSEHUNG Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) BORSEHUNG
Sprzęgło CIFAM Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) CIFAM
Sprzęgło DELPHI Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) DELPHI
Sprzęgło ELF Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) ELF
Sprzęgło ENEOS Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) ENEOS
Sprzęgło EUROL Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) EUROREPAR
Sprzęgło GIRLING Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) GIRLING
Sprzęgło GULF Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) GULF
Sprzęgło JURID Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) JURID
Sprzęgło KAWE Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) KAWE
Sprzęgło LPR Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) LPR
Sprzęgło METELLI Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) METELLI
Sprzęgło MEYLE Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) ORGANIKA
Sprzęgło PROTECHNIC Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) PROTECHNIC
Sprzęgło RAVENOL Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) RAVENOL
Sprzęgło SACHS Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) SACHS
Sprzęgło SAMKO Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) SAMKO
Sprzęgło SCT - MANNOL Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) SCT - MANNOL
Sprzęgło TEXACO Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) TEXACO
Sprzęgło TOPRAN Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) TOPRAN
Sprzęgło TOTAL Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TFSI quattro sedan 300KM, 220kW, benzyna (2010.11 - 2012.05) VALVOLINE
Producent:MOJE AUTO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOJE AUTO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
61-100
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOJE AUTO
Kod:
61-100
Jednostka:
sztuka
Specyfikacja: DOT4
Specyfikacja wg DOT: DOT 4
Cecha chemiczna: Syntetyczny
Pojemność [litr]: 0,5
Temperatura wrzenia [°C]: 245
Ciężar [kg]: 0,59
Pojemność: 0.485
Klasa lepkości: DOT4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 50,00 zł
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze