Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło BREMBO do Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło ATE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) ATE
Sprzęgło K2 Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) K2
Sprzęgło BREMBO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło BOSCH Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) VALEO
Sprzęgło TRW Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło SWAG Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) SWAG
Sprzęgło MINTEX Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło MOJE AUTO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MOJE AUTO
Sprzęgło BENDIX Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło ELF Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) ELF
Sprzęgło ENEOS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) ENEOS
Sprzęgło EUROL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło GIRLING Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło GULF Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) GULF
Sprzęgło JURID Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) JURID
Sprzęgło MEYLE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło TEXACO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) VALVOLINE
Producent:BREMBO

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BREMBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
L 04 005
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
L 04 005
Jednostka:
sztuka
Rodzaj połączenia: Butelka
Temperatura wrzenia [°C]: 245
Jakosć: DOT 4
Punkt wrzenia [°C]: 157
Lepkość płynu hamulcowego przy -40°C: 1500
Pojemność: 0.5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 59,00 zł
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

BREMBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
L 04 010
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
L 04 010
Jednostka:
sztuka
Punkt wrzenia [°C]: 157
Ciężar [kg]: 1,1
Lepkość płynu hamulcowego przy -40°C: 1500
Pojemność [litr]: 1
Temperatura wrzenia [°C]: 245
Pojemność: 1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 82,00 zł
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BREMBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
L 05 010
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
L 05 010
Jednostka:
sztuka
Lepkość płynu hamulcowego przy -40°C: 900
Pojemność [litr]: 1
Rodzaj połączenia: Butelka
Temperatura wrzenia [°C]: 260
Punkt wrzenia [°C]: 180
Pojemność: 1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BREMBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
L 04 210
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
L 04 210
Jednostka:
sztuka
Pojemność [litr]: 1
Rodzaj połączenia: Butelka
Temperatura wrzenia [°C]: 260
Jakosć: DOT 4 LV
Punkt wrzenia [°C]: 170
Lepkość płynu hamulcowego przy -40°C: 750
Pojemność: 1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 106,00 zł
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BREMBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
L 04 050
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
L 04 050
Jednostka:
sztuka
Rodzaj połączenia: Zbiornik
Temperatura wrzenia [°C]: 245
Jakosć: DOT 4
Punkt wrzenia [°C]: 157
Lepkość płynu hamulcowego przy -40°C: 1500
Pojemność: 5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 278,00 zł
142,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BREMBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
L 04 250
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
L 04 250
Jednostka:
sztuka
Jakosć: DOT 4 LV
Punkt wrzenia [°C]: 170
Temperatura wrzenia [°C]: 260
Lepkość płynu hamulcowego przy -40°C: 750
Pojemność: 5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 345,00 zł
176,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze