Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło LIQUI MOLY do Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło ATE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) ATE
Sprzęgło K2 Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) K2
Sprzęgło BREMBO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło BOSCH Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) VALEO
Sprzęgło TRW Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło SWAG Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) SWAG
Sprzęgło MINTEX Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MOJE AUTO
Sprzęgło BENDIX Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło ELF Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) ELF
Sprzęgło ENEOS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) ENEOS
Sprzęgło EUROL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło GIRLING Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło GULF Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) GULF
Sprzęgło JURID Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) JURID
Sprzęgło MEYLE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło TEXACO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) VALVOLINE
Producent:LIQUI MOLY

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
3085
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
3085
Jednostka:
sztuka
Pojemność [ml]: 500
Rodzaj połączenia: Puszka
DIN / ISO: ISO 4925 Class 3
DIN / ISO: ISO 4925 Class 4
Dopuszczenie przez producenta: FMVSS 116 DOT 3
Dopuszczenie przez producenta: FMVSS 116 DOT 4
Dopuszczenie przez producenta: SAE J 1703
Dopuszczenie przez producenta: SAE J 1704
Pojemność: 0.5
Klasa lepkości: DOT4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 138,00 zł
67,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
3086
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
3086
Jednostka:
sztuka
Pojemność [ml]: 500
Rodzaj połączenia: Puszka
DIN / ISO: ISO 4925 Class 6
Dopuszczenie przez producenta: FMVSS 116 DOT 3
Dopuszczenie przez producenta: FMVSS 116 DOT 4
Dopuszczenie przez producenta: SAE J 1703
Dopuszczenie przez producenta: SAE J 1704
Zalecenie producenta oleju: Audi 501 14 TL 766-Z
Zalecenie producenta oleju: BMW QV 34 1
Zalecenie producenta oleju: GM Europe GMW 3356
Zalecenie producenta oleju: Seat 501 14 TL 766-Z
Zalecenie producenta oleju: Skoda 501 14 TL766-Z
Zalecenie producenta oleju: VW 501 14 (TL 766-Z)
Pojemność: 0.5
Klasa lepkości: DOT4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 152,00 zł
74,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8834
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
8834
Jednostka:
sztuka
Pojemność [litr]: 1
Rodzaj połączenia: Butelka
Dopuszczenie przez producenta: FMVSS 116 DOT 3
Dopuszczenie przez producenta: FMVSS 116 DOT 4
Dopuszczenie przez producenta: ISO 4925 Class 3
Dopuszczenie przez producenta: ISO 4925 Class 4
Dopuszczenie przez producenta: SAE J 1703/J 1704
Pojemność: 1
Klasa lepkości: DOT4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 89,00 zł
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P004508
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P004508
DIN / ISO: ISO 4925 Class 6
Dopuszczenie przez producenta: FMVSS 116 DOT 3
Zalecenie producenta oleju: Audi 501 14 TL 766-Z
Dopuszczenie przez producenta: SAE J 1703/J 1704
Zalecenie producenta oleju: Skoda 501 14 TL766-Z
Zalecenie producenta oleju: GM Europe GMW 3356
Dopuszczenie przez producenta: FMVSS 116 DOT 4
Zalecenie producenta oleju: VW 501 14 (TL 766-Z)
Zalecenie producenta oleju: BMW QV 34 1
Zalecenie producenta oleju: Seat 501 14 TL 766-Z
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze