Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło LPR do Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło SACHS Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) SACHS
Sprzęgło BOSCH Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) BOSCH
Sprzęgło A.B.S. Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) A.B.S.
Sprzęgło AISIN Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) AISIN
Sprzęgło ATE Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) ATE
Sprzęgło BLUE PRINT Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) BLUE PRINT
Sprzęgło BREMBO Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) BREMBO
Sprzęgło DELPHI Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) DELPHI
Sprzęgło EUROL Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) EUROREPAR
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło FERODO Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) FERODO
Sprzęgło FTE Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) FTE
Sprzęgło GIRLING Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) GIRLING
Sprzęgło KAMOKA Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) KAMOKA
Sprzęgło KAWE Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) KAWE
Sprzęgło LPR Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) LPR
Sprzęgło NK Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) NK
Sprzęgło SACHS PERFORMANCE Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) SACHS PERFORMANCE
Sprzęgło SAMKO Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) SAMKO
Sprzęgło TRISCAN Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) TRISCAN
Sprzęgło TRW Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) TRW
Sprzęgło VALEO Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) VALEO
Producent:LPR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
3.7 (3 ocen)
Kod produktu:
2549
dostępny
3.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
2549
Jednostka:
sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
Średnica tłoka [mm]: 19,05
Wymiar gwintu: 12,2 X 9
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 302,00 zł
154,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze