Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło EXEDY do Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło ATE Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) ATE
Sprzęgło K2 Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) K2
Sprzęgło BREMBO Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło BOSCH Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) VALEO
Sprzęgło TRW Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło SWAG Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) SWAG
Sprzęgło MINTEX Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło LUK Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) LUK
Sprzęgło VAICO Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) MOJE AUTO
Sprzęgło SACHS Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) SACHS
Sprzęgło SKF Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) SKF
Sprzęgło BENDIX Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) BENDIX
Sprzęgło BLUE PRINT Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło DELPHI Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło ELF Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) ELF
Sprzęgło ENEOS Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) ENEOS
Sprzęgło EUROL Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) EXEDY
Sprzęgło GIRLING Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło GULF Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) GULF
Sprzęgło JURID Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) JURID
Sprzęgło KOYO Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) KOYO
Sprzęgło MECARM Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) MECARM
Sprzęgło MEYLE Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) MEYLE
Sprzęgło NPS Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) NPS
Sprzęgło OEM Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) OEM
Sprzęgło ORGANIKA Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło SNR Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) SNR
Sprzęgło TEXACO Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Mazda MX-5 IV (ND) 2.0 (ND2E) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2015.06 - obecnie) VALVOLINE
Producent:EXEDY

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EXEDY
5.0 (6 ocen)
Kod produktu:
MZK2151
dostępny
5.0 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EXEDY
Kod:
MZK2151
Jednostka:
KPL
Ilość zębów:  22
Średnica zewnętrzna [mm]:  215
Średnica otworu [mm]:  260
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z łożyskiem
Wieloczężciowy:  3-częsciowy
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1360,00 zł
800,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EXEDY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BRG907
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EXEDY
Kod:
BRG907
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 339,00 zł
173,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EXEDY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
MZC662
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EXEDY
Kod:
MZC662
Średnica wewnętrzna [mm]:  150
Średnica zewnętrzna [mm]:  215
Średnica otworu [mm]:  260
Do 100 dni na zwrot
EXEDY
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
MZD125U
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EXEDY
Kod:
MZD125U
Ilość zębów:  22
Średnica wewnętrzna [mm]:  150
Średnica zewnętrzna [mm]:  215
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze