Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło ASHIKA do Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie)

Sprzęgło ATE Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) ATE
Sprzęgło K2 Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) K2
Sprzęgło BREMBO Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło BOSCH Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) VALEO
Sprzęgło TRW Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło SWAG Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) SWAG
Sprzęgło MINTEX Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) MOJE AUTO
Sprzęgło AISIN Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) AISIN
Sprzęgło ASHIKA Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) ASHIKA
Sprzęgło BENDIX Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) BENDIX
Sprzęgło BLUE PRINT Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło BORG & BECK Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) BORG & BECK
Sprzęgło DELPHI Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło DOKUJI Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) DOKUJI
Sprzęgło ELF Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) ELF
Sprzęgło ENEOS Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) ENEOS
Sprzęgło EUROL Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) EXEDY
Sprzęgło GIRLING Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło GULF Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) GULF
Sprzęgło JAPANPARTS Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) JAPANPARTS
Sprzęgło JAPKO Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) JAPKO
Sprzęgło JURID Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) JURID
Sprzęgło KAVO PARTS Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) KAVO PARTS
Sprzęgło KOYO Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) KOYO
Sprzęgło LUK Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) LUK
Sprzęgło MASTER-SPORT GERMANY Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Sprzęgło MEYLE Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) MEYLE
Sprzęgło NIPPARTS Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) NIPPARTS
Sprzęgło NK Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) NK
Sprzęgło NPS Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) NPS
Sprzęgło NSK Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) NSK
Sprzęgło ORGANIKA Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło RYMEC Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) RYMEC
Sprzęgło SACHS Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) SACHS
Sprzęgło SKF Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) SKF
Sprzęgło TEXACO Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 4WD (K96W) samochód terenowy zamknięty 167KM, 123kW, benzyna (2003.03 - obecnie) VALVOLINE
Producent:ASHIKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASHIKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
85-05-572
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
85-05-572
Jednostka:
szt
Otwór - śr. 1 [mm]:  19
Rozstaw srub mocujących:  70
Gwint wewnętrzny [mm]:  8
Ilość otworów gwintowanych:  1
Do 100 dni na zwrot
94,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze