Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło LUK do Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło BLUE PRINT Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) BLUE PRINT
Sprzęgło FEBEST Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) FEBEST
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło HART Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) HART
Sprzęgło LUK Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) LUK
Sprzęgło MAXGEAR Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) MAXGEAR
Sprzęgło OEM Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) OEM
Sprzęgło SASIC Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) SASIC
Sprzęgło SWAG Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (357A, 357D, 357U, 557A, 557D, 557U, B578, C578) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1996.04 - 1999.08) SWAG
Producent:LUK

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
500 0254 10
dostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
500 0254 10
Jednostka:
KPL
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 117,00 zł
57,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
414 0130 10
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
414 0130 10
Jednostka:
KPL
Średnica zabudowy [mm]:  40
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 212,00 zł
108,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
320 0178 10
dostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
320 0178 10
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  200
Ilość zębów:  26
Techniczny numer informacyjny:  TLFA
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 286,00 zł
146,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
5.0 (230 ocen)
Kod produktu:
620 0342 00
dostępny
5.0 (230 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
620 0342 00
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z łożyskiem oporowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z tarczą sprzęgła
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 485,00 zł
255,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
414 0008 10
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
414 0008 10
Jednostka:
KPL
Średnica zabudowy [mm]:  47
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 290,00 zł
148,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LUK
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
120 0155 10
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
120 0155 10
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  200
Techniczny numer informacyjny:  TBFP
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 697,00 zł
377,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Sprzęgło

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze