Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło MAPCO do Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SACHS Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) SACHS
Sprzęgło TOPRAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) TOPRAN
Sprzęgło VALEO Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) VALEO
Sprzęgło DELPHI Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło MAXGEAR Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło A.B.S. Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło ABE Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) ABE
Sprzęgło AISIN Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) AISIN
Sprzęgło ATE Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) ATE
Sprzęgło BLUE PRINT Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło BREMBO Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Sprzęgło EUROL Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło FTE Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) FTE
Sprzęgło GIRLING Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło IPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) IPARTS
Sprzęgło KAWE Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) KAWE
Sprzęgło LPR Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) LPR
Sprzęgło LUK Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) LUK
Sprzęgło MAPCO Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) MAPCO
Sprzęgło METZGER Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) METZGER
Sprzęgło MOTUL Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło NK Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) NK
Sprzęgło NTY Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) NTY
Sprzęgło OEM Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) OEM
Sprzęgło ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Sprzęgło SACHS PERFORMANCE Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) SACHS PERFORMANCE
Sprzęgło SAMKO Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło SWAG Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) SWAG
Sprzęgło TRW Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) TRW
Sprzęgło VAICO Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) VAICO
Sprzęgło VALVOLINE Vw GOLF VIII (CD1) 1.0 TSI liftback 90KM, 66kW, benzyna (2020.02 - obecnie) VALVOLINE
Producent:MAPCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2892
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
2892
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  19,05
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 316,00 zł
161,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze