Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sterowanie Silnikiem CAFFARO do Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sterowanie Silnikiem AJUSA Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) AJUSA
Sterowanie Silnikiem ELRING Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) ELRING
Sterowanie Silnikiem BGA Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) BGA
Sterowanie Silnikiem CORTECO Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) CORTECO
Sterowanie Silnikiem PAYEN Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) PAYEN
Sterowanie Silnikiem SKF Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) SKF
Sterowanie Silnikiem ACKOJA Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) ACKOJA
Sterowanie Silnikiem AUTLOG Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) AUTLOG
Sterowanie Silnikiem BANDO Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) BANDO
Sterowanie Silnikiem BLUE PRINT Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) BLUE PRINT
Sterowanie Silnikiem BOSCH Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) BOSCH
Sterowanie Silnikiem BREDA LORETT Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) BREDA LORETT
Sterowanie Silnikiem CAFFARO Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) CAFFARO
Sterowanie Silnikiem CONTINENTAL CTAM Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) CONTINENTAL CTAM
Sterowanie Silnikiem DAYCO Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) DAYCO
Sterowanie Silnikiem DOKUJI Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) DOKUJI
Sterowanie Silnikiem FAI AUTOPARTS Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) FAI AUTOPARTS
Sterowanie Silnikiem FEBI BILSTEIN Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) FEBI BILSTEIN
Sterowanie Silnikiem FLENNOR Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) FLENNOR
Sterowanie Silnikiem GATES Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) GATES
Sterowanie Silnikiem GLASER Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) GLASER
Sterowanie Silnikiem HART Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) HART
Sterowanie Silnikiem HEPU Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) HEPU
Sterowanie Silnikiem HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Sterowanie Silnikiem HUTCHINSON Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) HUTCHINSON
Sterowanie Silnikiem IJS GROUP Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) IJS GROUP
Sterowanie Silnikiem INA Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) INA
Sterowanie Silnikiem IPD Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) IPD
Sterowanie Silnikiem JP GROUP Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) JP GROUP
Sterowanie Silnikiem JPN Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) JPN
Sterowanie Silnikiem KAVO PARTS Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) KAVO PARTS
Sterowanie Silnikiem LUCAS Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) LUCAS
Sterowanie Silnikiem MAGNETI MARELLI Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) MAGNETI MARELLI
Sterowanie Silnikiem MAPCO Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) MAPCO
Sterowanie Silnikiem MAXGEAR Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) MAXGEAR
Sterowanie Silnikiem NIPPARTS Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) NIPPARTS
Sterowanie Silnikiem NPS Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) NPS
Sterowanie Silnikiem OPTIBELT Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) OPTIBELT
Sterowanie Silnikiem OPTIMAL Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) OPTIMAL
Sterowanie Silnikiem OYODO Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) OYODO
Sterowanie Silnikiem QUINTON HAZELL Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) QUINTON HAZELL
Sterowanie Silnikiem ROULUNDS RUBBER Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) ROULUNDS RUBBER
Sterowanie Silnikiem RUVILLE Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) RUVILLE
Sterowanie Silnikiem SCT - MANNOL Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) SCT - MANNOL
Sterowanie Silnikiem SNR Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) SNR
Sterowanie Silnikiem SOG Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) SOG
Sterowanie Silnikiem STONE-JAPAN Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) STONE-JAPAN
Sterowanie Silnikiem SWAG Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) SWAG
Sterowanie Silnikiem TRISCAN Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) TRISCAN
Sterowanie Silnikiem VAICO Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) VAICO
Sterowanie Silnikiem VEMA Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) VEMA
Sterowanie Silnikiem VEYANCE Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) VEYANCE
Sterowanie Silnikiem VICTOR REINZ Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) coupe 129KM, 95kW, benzyna (1994.01 - 1997.10) VICTOR REINZ
Producent:CAFFARO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CAFFARO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
361-00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CAFFARO
Kod:
361-00
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 60
Szerokość [mm]: 33
Sterowanie rolką napinacza: Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 152,00 zł
74,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CAFFARO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
363-128
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CAFFARO
Kod:
363-128
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 60
Szerokość [mm]: 34
Średnica flanszy [mm]: 69
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 163,00 zł
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CAFFARO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
362-127
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CAFFARO
Kod:
362-127
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 60
Szerokość [mm]: 33
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 187,00 zł
91,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sterowanie Silnikiem

Rozrząd - jak działa i jak o niego dbać?

Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?

Układ rozrządu stanowi element niezbędny do prawidłowego funkcjonowania praktycznie każdej współczesnej jednostki napędowej. Jest to mechanizmem bardzo złożony, który podczas eksploatacji poddawany jest bardzo dużym obciążeniom. Właśnie dlatego wszelkie błędy związane z jego konserwacją mogą okazać się naprawdę kosztowne. Jak więc prawidłowo dbać o rozrząd?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze