Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sterowanie Silnikiem VICTOR REINZ do Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 4WD samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.11 - 2000.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sterowanie Silnikiem ELRING Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 4WD samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.11 - 2000.04) ELRING
Sterowanie Silnikiem AJUSA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 4WD samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.11 - 2000.04) AJUSA
Sterowanie Silnikiem VICTOR REINZ Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 4WD samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.11 - 2000.04) VICTOR REINZ
Sterowanie Silnikiem FEBEST Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 4WD samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.11 - 2000.04) FEBEST
Sterowanie Silnikiem HART Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 4WD samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.11 - 2000.04) HART
Sterowanie Silnikiem OEM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 4WD samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.11 - 2000.04) OEM
Sterowanie Silnikiem AE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 4WD samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.11 - 2000.04) AE
Sterowanie Silnikiem BLUE PRINT Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 4WD samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.11 - 2000.04) BLUE PRINT
Sterowanie Silnikiem BOSCH Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 4WD samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.11 - 2000.04) BOSCH
Sterowanie Silnikiem CONTINENTAL CTAM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 4WD samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.11 - 2000.04) CONTINENTAL CTAM
Sterowanie Silnikiem DENCKERMANN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 4WD samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.11 - 2000.04) DENCKERMANN
Sterowanie Silnikiem DOKUJI Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 4WD samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.11 - 2000.04) DOKUJI
Sterowanie Silnikiem FAI AUTOPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 4WD samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.11 - 2000.04) FAI AUTOPARTS
Sterowanie Silnikiem FEBI BILSTEIN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 4WD samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.11 - 2000.04) FEBI BILSTEIN
Sterowanie Silnikiem GATES Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 4WD samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.11 - 2000.04) GATES
Sterowanie Silnikiem GLASER Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 4WD samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.11 - 2000.04) GLASER
Sterowanie Silnikiem GOETZE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 4WD samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.11 - 2000.04) GOETZE
Sterowanie Silnikiem KASHIYAMA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 4WD samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.11 - 2000.04) KASHIYAMA
Sterowanie Silnikiem KAVO PARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 4WD samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.11 - 2000.04) KAVO PARTS
Sterowanie Silnikiem MAXGEAR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 4WD samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.11 - 2000.04) MAXGEAR
Sterowanie Silnikiem NPS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 4WD samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.11 - 2000.04) NPS
Sterowanie Silnikiem NTN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 4WD samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.11 - 2000.04) NTN
Sterowanie Silnikiem PAYEN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 4WD samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.11 - 2000.04) PAYEN
Sterowanie Silnikiem QUINTON HAZELL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 4WD samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.11 - 2000.04) QUINTON HAZELL
Sterowanie Silnikiem SNR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 4WD samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.11 - 2000.04) SNR
Sterowanie Silnikiem SOG Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 4WD samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.11 - 2000.04) SOG
Sterowanie Silnikiem STONE-JAPAN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 4WD samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.11 - 2000.04) STONE-JAPAN
Sterowanie Silnikiem SWAG Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 4WD samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.11 - 2000.04) SWAG
Sterowanie Silnikiem TOYO-SYSTEM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 4WD samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.11 - 2000.04) TOYO-SYSTEM
Sterowanie Silnikiem TRISCAN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 4WD samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.11 - 2000.04) TRISCAN
Producent:VICTOR REINZ

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VICTOR REINZ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
81-53246-00
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VICTOR REINZ
Kod:
81-53246-00
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: A SL
Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
Średnica wewnętrzna [mm]: 35
Średnica zewnętrzna [mm]: 50
Szerokość [mm]: 8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 36,00 zł
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Sterowanie Silnikiem

Rozrząd - jak działa i jak o niego dbać?

Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?

Układ rozrządu stanowi element niezbędny do prawidłowego funkcjonowania praktycznie każdej współczesnej jednostki napędowej. Jest to mechanizmem bardzo złożony, który podczas eksploatacji poddawany jest bardzo dużym obciążeniom. Właśnie dlatego wszelkie błędy związane z jego konserwacją mogą okazać się naprawdę kosztowne. Jak więc prawidłowo dbać o rozrząd?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze