Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tarcze hamulcowe Perforowany do Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Tarcze hamulcowe ROTINGER Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) ROTINGER
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Typ tarczy hamulcowej:Perforowany

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ROTINGER
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
RT 2025-GL T6
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ROTINGER
Kod:
RT 2025-GL T6
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Typ tarczy hamulcowej: Wentylowana wewnętrznie
Typ tarczy hamulcowej: Perforowany
Średnica zewnętrzna [mm]: 266
Średnica wewnętrzna [mm]: 133,2
Średnica otworu centrującego [mm]: 66
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 20,20
Minimalna grubość [mm]: 18
Ilość otworów: 4
Wymiar gwintu: 13
Ilość otworów 1: 2
Rozstaw otworów 1 [mm]: 108
Ciężar [kg]: 4,70
Średnica otworu [mm]: 108
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 323,00 zł
165,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Tarcze hamulcowe

Czy warto przetaczać tarcze hamulcowe?

Czy warto przetaczać tarcze hamulcowe?

Czy przetaczanie tarcz hamulcowych ma sens? W jakich przypadkach opłaca się przetaczać tarcze hamulcowe? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w poniższym artykule.

czytaj więcej >
Tarcze hamulcowe GIRLING

Tarcze hamulcowe GIRLING

Doświadczenie GIRLING w produkcji tarcz hamulcowych liczy ponad 50 lat. Obecnie w swojej ofercie GIRLING posiada tarcze zapewniające parametry hamowania identyczne z tymi, jakie gwarantują tarcze montowane fabrycznie przez producentów samochodów (OE). Wszystkie partie tarcz poddawane są badaniom w zakresie parametrów materiału i precyzji geometrycznej.

czytaj więcej >
Korozja, rdza na tarczach hamulcowych. Czy to problem? Jak sobie z tym poradzić z rdzą?

Skąd się bierze korozja na tarczach hamulcowych? Czy rdza oznacza ich słabą jakość? Jak radzić sobie z rdzewiejącymi tarczami?

Zawsze na początku zimy wraca temat rdzewiejących tarcz hamulcowych. Bardzo często kierowcy upatrują w tym winę producentów, ciągle też takie skorodowane tarcze odsyłane są w ramach reklamacji. Czy słusznie? Czy korozja tarcz hamulcowych oznacza ich słabą jakość?

czytaj więcej >
Serie tarcz hamulcowych ATE - porównanie: ATE PowerDisc, Original

Tarcze hamulcowe ATE Original i ATE PowerDisc. Sprawdź, które z nich będą najlepszym wyborem właśnie dla Ciebie

Będąc wiodącym producentem klocków hamulcowych, niemiecka firma ATE bardzo szybko wyspecjalizowała się również w wytwarzaniu tarcz hamulcowych wysokiej klasy. Wybierając kompletne hamulce tarczowe marki ATE (tarcze i klocki), zyskujecie podwójną gwarancję jakości i bezpieczeństwa. Decydując się na same tarcze, również dokonujecie dobrego wyboru, pod warunkiem, że macie świadomość różnicy pomiędzy tarczami ATE Original a ATE PowerDisc.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze