Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tłumik do Opel ASCONA C (J82) 2.0 i GT (F11, M11, F68, M68) sedan 130KM, 95kW, benzyna (1987.03 - 1988.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Tłumik WALKER Opel ASCONA C (J82) 2.0 i GT (F11, M11, F68, M68) sedan 130KM, 95kW, benzyna (1987.03 - 1988.08) WALKER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
WALKER
4.6 (12 ocen)
Kod produktu:
13114
niedostępny
4.6 (12 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
WALKER
Kod:
13114
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez czężci do montażu
Ciężar [kg]:  6,720
Litera rozpoznawcza:  66
Gwarancja:  3 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 636,00 zł
344,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
WALKER
4.6 (12 ocen)
Kod produktu:
13116
niedostępny
4.6 (12 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
WALKER
Kod:
13116
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez czężci do montażu
Ciężar [kg]:  6,020
Litera rozpoznawcza:  53
Gwarancja:  3 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 839,00 zł
466,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Tłumik

Porady z kategorii: Tłumik

Cichszy tłumik samochodowy? Sprawdź jak go wyciszyć

Jak wyciszyć tłumik samochodowy? Co zrobić, gdy układ wydechowy zbytnio hałasuje?

Co jest zadaniem układu wydechowego? W pierwszej kolejności odpowiada on za wyprowadzania spalin poza komorę silnika, ale na tym jego praca się nie kończy. Każdy wydech przez swoją konstrukcję wpływa na osiągi pojazdu, ilość i jakość emitowanych do atmosfery zanieczyszczeń, oraz na generowany przez samochód hałas. A hałas ten czasem jest tak duży, że wymaga dodatkowego wytłumienia. Jak możecie sobie z tym poradzić?

czytaj więcej >
Tłumik sportowy samochodowy - cechy, co daje, ile może kosztować?

Czy warto inwestować w sportowy tłumik do samochodu? Co faktycznie zyskacie dzięki założeniu go i ile taka przyjemność kosztuje?

Odkąd wybuchła moda na tuning, jednym z układów najczęściej tuningowi poddawanemu był i jest nadal układ wydechowy. Szczególnie dużą popularnością od zawsze cieszyły się tłumiki sportowe, które montuje się w miejsce tłumików standardowych. Czy jednak taki sportowy tłumik faktycznie wpływa na osiągi samochodu? Jakie korzyści przynosi podobna wymiana i ile może to kosztować? Sprawdźmy!

czytaj więcej >
Przerdzewiały lub dziurawy tłumik w samochodzie - jak naprawić?

Przerdzewiały, dziurawy tłumik w samochodzie i 4 proste sposoby na to, jak go naprawić

Przerdzewiały tłumik nie jest, niestety, przypadłością jedynie 15-letnich lub starszych samochodów. Z podobnymi problemami coraz częściej zmagają się auta nawet kilkuletnie. A kiedy już do takiego przerdzewienia czy innego przedziurawienia tłumika dojdzie, całe auto zaczyna odczuwać tego konsekwencje. Wiadomo, że jedynym sposobem na to jest naprawa, tylko w jaki sposób powinno się tego rodzaju awarię naprawiać?

czytaj więcej >
Wymiana tłumika końcowego. Jak wymienić prawidłowo i czy warto?

Jak samodzielnie przeprowadzić wymianę tłumika końcowego. Czy i kiedy warto się tego podejmować?

Wymiana końcowej część układu wydechowego możliwa jest do przeprowadzenia przez średniozaawansowanego mechanika-amatora. Nie znaczy to jednak, że przeprowadzić można ją w dowolnych warunkach i bez odpowiedniego przygotowania. Czego będziecie do tego potrzebować?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze