Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tłumik do Vw GOLF VI Variant (AJ5) 1.4 TSI Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2009.07 - 2013.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Tłumik ASSO Vw GOLF VI Variant (AJ5) 1.4 TSI Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2009.07 - 2013.07) ASSO
Tłumik BOSAL Vw GOLF VI Variant (AJ5) 1.4 TSI Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2009.07 - 2013.07) BOSAL
Tłumik KLOKKERHOLM Vw GOLF VI Variant (AJ5) 1.4 TSI Kombi 160KM, 118kW, benzyna (2009.07 - 2013.07) KLOKKERHOLM

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSAL
4.4 (12 ocen)
Kod produktu:
233-719
dostępny
4.4 (12 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSAL
Kod:
233-719
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 875,00 zł
500,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSAL
4.4 (12 ocen)
Kod produktu:
233-547
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.4 (12 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSAL
Kod:
233-547
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1420,00 zł
835,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

KLOKKERHOLM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
233-547
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KLOKKERHOLM
Kod:
233-547
Jakosć:  WP
Do 100 dni na zwrot
ASSO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
58.7142
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASSO
Kod:
58.7142
Układ wydechowy:  Do ostatniego tłumika
Numer seryjny:  58.7142
Do 100 dni na zwrot
BOSAL
4.4 (12 ocen)
Kod produktu:
233-549
niedostępny
4.4 (12 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSAL
Kod:
233-549
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Tłumik

Porady z kategorii: Tłumik

Przerdzewiały lub dziurawy tłumik w samochodzie - jak naprawić?

Przerdzewiały, dziurawy tłumik w samochodzie i 4 proste sposoby na to, jak go naprawić

Przerdzewiały tłumik nie jest, niestety, przypadłością jedynie 15-letnich lub starszych samochodów. Z podobnymi problemami coraz częściej zmagają się auta nawet kilkuletnie. A kiedy już do takiego przerdzewienia czy innego przedziurawienia tłumika dojdzie, całe auto zaczyna odczuwać tego konsekwencje. Wiadomo, że jedynym sposobem na to jest naprawa, tylko w jaki sposób powinno się tego rodzaju awarię naprawiać?

czytaj więcej >
Wymiana tłumika końcowego. Jak wymienić prawidłowo i czy warto?

Jak samodzielnie przeprowadzić wymianę tłumika końcowego. Czy i kiedy warto się tego podejmować?

Wymiana końcowej część układu wydechowego możliwa jest do przeprowadzenia przez średniozaawansowanego mechanika-amatora. Nie znaczy to jednak, że przeprowadzić można ją w dowolnych warunkach i bez odpowiedniego przygotowania. Czego będziecie do tego potrzebować?

czytaj więcej >
Tłumik końcowy - rodzaje, jak dobrać do samochodu?

Samochodowy tłumik końcowy. Czym jest, do czego służy i czym należy kierować się przy wyborze nowego?

Wydech w samochodzie to układ zaskakująco skomplikowany i bardzo mocno wpływający tak na działanie samochodu, jak i na komfort jazdy uzyskiwany przez kierowcę. Jednym z elementów tego układu jest tłumik końcowy. Ta zazwyczaj niepozorna puszka pełni ważną rolę w całym układzie, a przy tym ma znaczenie dla estetyki samochodu.

czytaj więcej >
Tłumik sportowy samochodowy - cechy, co daje, ile może kosztować?

Czy warto inwestować w sportowy tłumik do samochodu? Co faktycznie zyskacie dzięki założeniu go i ile taka przyjemność kosztuje?

Odkąd wybuchła moda na tuning, jednym z układów najczęściej tuningowi poddawanemu był i jest nadal układ wydechowy. Szczególnie dużą popularnością od zawsze cieszyły się tłumiki sportowe, które montuje się w miejsce tłumików standardowych. Czy jednak taki sportowy tłumik faktycznie wpływa na osiągi samochodu? Jakie korzyści przynosi podobna wymiana i ile może to kosztować? Sprawdźmy!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze