Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tuleje wahacza GSP do Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie)

Tuleje wahacza A.B.S. Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) A.B.S.
Tuleje wahacza AKRON-MALÒ Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) AKRON-MALÒ
Tuleje wahacza BORG & BECK Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) BORG & BECK
Tuleje wahacza DYS Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) DYS
Tuleje wahacza FEBI BILSTEIN Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Tuleje wahacza GATES Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) GATES
Tuleje wahacza GSP Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) GSP
Tuleje wahacza HART Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) HART
Tuleje wahacza LEMFÖRDER Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) LEMFÖRDER
Tuleje wahacza METZGER Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) METZGER
Tuleje wahacza MOOG Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) MOOG
Tuleje wahacza OCAP Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) OCAP
Tuleje wahacza RTS Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) RTS
Tuleje wahacza SIDEM Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) SIDEM
Tuleje wahacza SKF Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) SKF
Tuleje wahacza SWAG Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) SWAG
Tuleje wahacza TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Tuleje wahacza VAICO Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 237KM, 174kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) VAICO
Producent:GSP

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
535660
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
535660
Do 100 dni na zwrot
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
535661
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
535661
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Tuleje wahacza

Jak wymienić tuleje wahacza przedniego?

Tuleje to część wahacza, które stosuje się w celu wytłumienia drgań przenoszonych z nawierzchni, po której porusza się samochód. Zwane także silentblockami składają się z pojedynczych odcinków rur o różnych średnicach, które zostały umieszczone osiowo jedna w drugiej i przedzielone odpowiednią warstwą gumy.

czytaj więcej >
Wymiana tylnej tulei przedniego wahacza - objawy zużycia. Kup u nas nawet 40% taniej

Jak wymienić tylną tuleję przedniego wahacza? Po czym rozpoznać, że czas jej pracy dobiegł końca?

Tuleje są najmniejszymi – zaraz po śrubach – elementami układu zawieszenia. Mimo małych rozmiarów, pełnią niezwykle ważną rolę, wykonując w naszych autach co najmniej potrójne zadanie. Nic dziwnego, że tak „zapracowane” części dość szybko się zużywają i wymagają regularnej wymiany.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze