Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka LUCAS do Alfa Romeo 146 (930_) 1.9 TD (930.B4A) liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.12 - 1999.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Alfa Romeo 146 (930_) 1.9 TD (930.B4A) liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.12 - 1999.02) AJUSA
Turbosprężarka DRI Alfa Romeo 146 (930_) 1.9 TD (930.B4A) liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.12 - 1999.02) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Alfa Romeo 146 (930_) 1.9 TD (930.B4A) liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.12 - 1999.02) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Alfa Romeo 146 (930_) 1.9 TD (930.B4A) liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.12 - 1999.02) FA1
Turbosprężarka HOFFER Alfa Romeo 146 (930_) 1.9 TD (930.B4A) liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.12 - 1999.02) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Alfa Romeo 146 (930_) 1.9 TD (930.B4A) liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.12 - 1999.02) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Alfa Romeo 146 (930_) 1.9 TD (930.B4A) liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.12 - 1999.02) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Alfa Romeo 146 (930_) 1.9 TD (930.B4A) liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.12 - 1999.02) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Alfa Romeo 146 (930_) 1.9 TD (930.B4A) liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.12 - 1999.02) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Alfa Romeo 146 (930_) 1.9 TD (930.B4A) liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.12 - 1999.02) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Alfa Romeo 146 (930_) 1.9 TD (930.B4A) liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.12 - 1999.02) SIDAT
Turbosprężarka TMI Alfa Romeo 146 (930_) 1.9 TD (930.B4A) liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.12 - 1999.02) TMI
Producent:LUCAS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LTRPA4540551
niedostępny
Kaucja: 167,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LTRPA4540551
Jednostka:
sztuka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Ograniczenia producenta: Garrett/Honeywell
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]: 4,5
Jakosć: OE REMAN
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2455,00 zł
1488,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 167,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LTRPARHB5VL8
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LTRPARHB5VL8
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Tylko w połączeniu z: Gasket kit GK10295
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Błąd P003A - niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak poradzić sobie z problemem?

Błąd P003A, czyli niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak zdiagnozować przyczyny jego powstawania i jak je naprawić?

Błąd P003A to jeden z tych błędów, którego pojawienie się oznacza problemy z układem turbosprężarki. Jego powstaniu może towarzyszyć spadek mocy, zwiększone zużycie paliwa, a w niektórych przypadkach przejście jednostki napędowej w tryb awaryjny. Jak możecie szybko zdiagnozować problem stojący za błędem P003A? Jakie są jego przyczyny i jak sobie z nimi radzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze