Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELRING do Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) S3 quattro liftback 310KM, 228kW, benzyna (2016.06 - 2020.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) S3 quattro liftback 310KM, 228kW, benzyna (2016.06 - 2020.10) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) S3 quattro liftback 310KM, 228kW, benzyna (2016.06 - 2020.10) AJUSA
Turbosprężarka ELWIS ROYAL Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) S3 quattro liftback 310KM, 228kW, benzyna (2016.06 - 2020.10) ELWIS ROYAL
Turbosprężarka FA1 Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) S3 quattro liftback 310KM, 228kW, benzyna (2016.06 - 2020.10) FA1
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) S3 quattro liftback 310KM, 228kW, benzyna (2016.06 - 2020.10) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NRF Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) S3 quattro liftback 310KM, 228kW, benzyna (2016.06 - 2020.10) NRF
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) S3 quattro liftback 310KM, 228kW, benzyna (2016.06 - 2020.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TOPRAN Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) S3 quattro liftback 310KM, 228kW, benzyna (2016.06 - 2020.10) TOPRAN
Turbosprężarka VICTOR REINZ Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) S3 quattro liftback 310KM, 228kW, benzyna (2016.06 - 2020.10) VICTOR REINZ
Producent:ELRING

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
691.780
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
691.780
Jednostka:
sztuka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Lokalizacja w aucie: Głowica cylindra
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 59,00 zł
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
793.230
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
793.230
Jednostka:
sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z instrukcją montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze śrubami
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Dla numeru OE: 06K 145 701 E
Dla numeru OE: 06K 145 701 L
Dla numeru OE: 06K 145 701 M
Dla numeru OE: 06K 145 701 N
Dla numeru OE: 06K 145 701 S
Dla numeru OE: 06K 145 701 T
Dla numeru OE: 06K 145 702 G
Dla numeru OE: 06K 145 713 J
Dla numeru OE: 06K 145 715 B
Dla numeru OE: 06K 145 715 C
Dla numeru OE: 06K 145 715 D
Dla numeru OE: 06K 145 715 F
Dla numeru OE: 06K 145 722 A
Dla numeru OE: 06L 145 701 E
Dla numeru OE: 06L 145 701 F
Dla numeru OE: 06L 145 701 G
Dla numeru OE: 06L 145 701 H
Dla numeru OE: 06L 145 701 J
Dla numeru OE: 06L 145 701 K
Dla numeru OE: 814000-0015
Dla numeru OE: 814000-5015S
Dla numeru OE: 819035-0011
Dla numeru OE: 819035-0013
Dla numeru OE: 819035-0017
Dla numeru OE: 819035-5011S
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 134,00 zł
65,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Błąd P003A - niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak poradzić sobie z problemem?

Błąd P003A, czyli niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak zdiagnozować przyczyny jego powstawania i jak je naprawić?

Błąd P003A to jeden z tych błędów, którego pojawienie się oznacza problemy z układem turbosprężarki. Jego powstaniu może towarzyszyć spadek mocy, zwiększone zużycie paliwa, a w niektórych przypadkach przejście jednostki napędowej w tryb awaryjny. Jak możecie szybko zdiagnozować problem stojący za błędem P003A? Jakie są jego przyczyny i jak sobie z nimi radzić?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzonej turbiny w samochodzie - awaria turbosprężarki

Objawy uszkodzenia turbiny w samochodzie. Jak je rozpoznać i nie dać się naciągnąć na niepotrzebne wydatki?

Ilekroć ktoś z Was dzwoni do naszego sklepu w poszukiwaniu nowej turbiny – „bo właśnie mi wysiadła” – często może usłyszeć pytanie naszego eksperta o to, czy aby na pewno uszkodzeniu uległa właśnie turbosprężarka? Jeśli kogoś takie pytanie dziwi lub wręcz czuje się nim urażony, to wyjaśniamy, że jest ono podyktowane wyłącznie Waszym dobrem. Objawy typowe dla uszkodzonej turbosprężarki daję również awarie innych elementów auta, z czego nieuczciwi mechanicy zawsze chętnie korzystają.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze