Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELRING do Audi Q5 (8RB) 2.0 TFSI Hybrid quattro SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.06 - 2016.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Audi Q5 (8RB) 2.0 TFSI Hybrid quattro SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.06 - 2016.06) AJUSA
Turbosprężarka BORSEHUNG Audi Q5 (8RB) 2.0 TFSI Hybrid quattro SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.06 - 2016.06) BORSEHUNG
Turbosprężarka ELRING Audi Q5 (8RB) 2.0 TFSI Hybrid quattro SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.06 - 2016.06) ELRING
Turbosprężarka METALCAUCHO Audi Q5 (8RB) 2.0 TFSI Hybrid quattro SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.06 - 2016.06) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Audi Q5 (8RB) 2.0 TFSI Hybrid quattro SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.06 - 2016.06) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi Q5 (8RB) 2.0 TFSI Hybrid quattro SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.06 - 2016.06) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Audi Q5 (8RB) 2.0 TFSI Hybrid quattro SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.06 - 2016.06) NISSENS
Turbosprężarka NRF Audi Q5 (8RB) 2.0 TFSI Hybrid quattro SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.06 - 2016.06) NRF
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi Q5 (8RB) 2.0 TFSI Hybrid quattro SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.06 - 2016.06) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TOPRAN Audi Q5 (8RB) 2.0 TFSI Hybrid quattro SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.06 - 2016.06) TOPRAN
Turbosprężarka VAICO Audi Q5 (8RB) 2.0 TFSI Hybrid quattro SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.06 - 2016.06) VAICO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Audi Q5 (8RB) 2.0 TFSI Hybrid quattro SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.06 - 2016.06) VICTOR REINZ
Turbosprężarka VIKA Audi Q5 (8RB) 2.0 TFSI Hybrid quattro SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.06 - 2016.06) VIKA
Producent:ELRING

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
948.660
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
948.660
Jednostka:
sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z instrukcją montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze śrubami
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Dla numeru OE: 06H 145 701 K
Dla numeru OE: 06H 145 701 L
Dla numeru OE: 06H 145 703 R
Dla numeru OE: 06H 145 713 D
Dla numeru OE: 5303970-0141
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 243,00 zł
124,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
372.170
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
372.170
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: M 10x1,5x30
Długość całkowita [mm]: 42
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 39,00 zł
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Błąd P003A - niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak poradzić sobie z problemem?

Błąd P003A, czyli niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak zdiagnozować przyczyny jego powstawania i jak je naprawić?

Błąd P003A to jeden z tych błędów, którego pojawienie się oznacza problemy z układem turbosprężarki. Jego powstaniu może towarzyszyć spadek mocy, zwiększone zużycie paliwa, a w niektórych przypadkach przejście jednostki napędowej w tryb awaryjny. Jak możecie szybko zdiagnozować problem stojący za błędem P003A? Jakie są jego przyczyny i jak sobie z nimi radzić?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzonej turbiny w samochodzie - awaria turbosprężarki

Objawy uszkodzenia turbiny w samochodzie. Jak je rozpoznać i nie dać się naciągnąć na niepotrzebne wydatki?

Ilekroć ktoś z Was dzwoni do naszego sklepu w poszukiwaniu nowej turbiny – „bo właśnie mi wysiadła” – często może usłyszeć pytanie naszego eksperta o to, czy aby na pewno uszkodzeniu uległa właśnie turbosprężarka? Jeśli kogoś takie pytanie dziwi lub wręcz czuje się nim urażony, to wyjaśniamy, że jest ono podyktowane wyłącznie Waszym dobrem. Objawy typowe dla uszkodzonej turbosprężarki daję również awarie innych elementów auta, z czego nieuczciwi mechanicy zawsze chętnie korzystają.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze