Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka VEMO do Bmw 3 coupe (E92) 320 d coupe 177KM, 130kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Bmw 3 coupe (E92) 320 d coupe 177KM, 130kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) ELRING
Turbosprężarka JP GROUP Bmw 3 coupe (E92) 320 d coupe 177KM, 130kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) JP GROUP
Turbosprężarka AJUSA Bmw 3 coupe (E92) 320 d coupe 177KM, 130kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Bmw 3 coupe (E92) 320 d coupe 177KM, 130kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) AKS DASIS
Turbosprężarka AUTLOG Bmw 3 coupe (E92) 320 d coupe 177KM, 130kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) AUTLOG
Turbosprężarka DRI Bmw 3 coupe (E92) 320 d coupe 177KM, 130kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 3 coupe (E92) 320 d coupe 177KM, 130kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Bmw 3 coupe (E92) 320 d coupe 177KM, 130kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) ERA
Turbosprężarka FA1 Bmw 3 coupe (E92) 320 d coupe 177KM, 130kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) FA1
Turbosprężarka HART Bmw 3 coupe (E92) 320 d coupe 177KM, 130kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) HART
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 coupe (E92) 320 d coupe 177KM, 130kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Bmw 3 coupe (E92) 320 d coupe 177KM, 130kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) HOFFER
Turbosprężarka KAMOKA Bmw 3 coupe (E92) 320 d coupe 177KM, 130kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Bmw 3 coupe (E92) 320 d coupe 177KM, 130kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) LRT
Turbosprężarka LUCAS Bmw 3 coupe (E92) 320 d coupe 177KM, 130kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Bmw 3 coupe (E92) 320 d coupe 177KM, 130kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Bmw 3 coupe (E92) 320 d coupe 177KM, 130kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Bmw 3 coupe (E92) 320 d coupe 177KM, 130kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Bmw 3 coupe (E92) 320 d coupe 177KM, 130kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) NISSENS
Turbosprężarka SASIC Bmw 3 coupe (E92) 320 d coupe 177KM, 130kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 3 coupe (E92) 320 d coupe 177KM, 130kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw 3 coupe (E92) 320 d coupe 177KM, 130kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) SIDAT
Turbosprężarka THERMOTEC Bmw 3 coupe (E92) 320 d coupe 177KM, 130kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) THERMOTEC
Turbosprężarka TMI Bmw 3 coupe (E92) 320 d coupe 177KM, 130kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Bmw 3 coupe (E92) 320 d coupe 177KM, 130kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Bmw 3 coupe (E92) 320 d coupe 177KM, 130kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Bmw 3 coupe (E92) 320 d coupe 177KM, 130kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) VICTOR REINZ
Turbosprężarka WALKER Bmw 3 coupe (E92) 320 d coupe 177KM, 130kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) WALKER
Producent:VEMO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V20-63-0039
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V20-63-0039
Jednostka:
sztuka
Napięcie [V]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Ilość biegunów: 2
Ciężar [kg]: 0,218
Szerokość opakowania [cm]: 4,9
Wysokość opakowania [cm]: 9,2
Głębokość opakowania [cm]: 9
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1527,00 zł
898,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzonej turbiny w samochodzie - awaria turbosprężarki

Objawy uszkodzenia turbiny w samochodzie. Jak je rozpoznać i nie dać się naciągnąć na niepotrzebne wydatki?

Ilekroć ktoś z Was dzwoni do naszego sklepu w poszukiwaniu nowej turbiny – „bo właśnie mi wysiadła” – często może usłyszeć pytanie naszego eksperta o to, czy aby na pewno uszkodzeniu uległa właśnie turbosprężarka? Jeśli kogoś takie pytanie dziwi lub wręcz czuje się nim urażony, to wyjaśniamy, że jest ono podyktowane wyłącznie Waszym dobrem. Objawy typowe dla uszkodzonej turbosprężarki daję również awarie innych elementów auta, z czego nieuczciwi mechanicy zawsze chętnie korzystają.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze