Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka FAST do Dacia SANDERO II 1.5 dCi liftback 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Dacia SANDERO II 1.5 dCi liftback 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka AJUSA Dacia SANDERO II 1.5 dCi liftback 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.01 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka BORG & BECK Dacia SANDERO II 1.5 dCi liftback 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.01 - obecnie) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER Dacia SANDERO II 1.5 dCi liftback 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.01 - obecnie) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Dacia SANDERO II 1.5 dCi liftback 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.01 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Dacia SANDERO II 1.5 dCi liftback 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.01 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FAST Dacia SANDERO II 1.5 dCi liftback 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.01 - obecnie) FAST
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Dacia SANDERO II 1.5 dCi liftback 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.01 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka KAMOKA Dacia SANDERO II 1.5 dCi liftback 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.01 - obecnie) KAMOKA
Turbosprężarka LUCAS Dacia SANDERO II 1.5 dCi liftback 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.01 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Dacia SANDERO II 1.5 dCi liftback 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.01 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MAXGEAR Dacia SANDERO II 1.5 dCi liftback 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.01 - obecnie) MAXGEAR
Turbosprężarka METZGER Dacia SANDERO II 1.5 dCi liftback 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.01 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka NISSENS Dacia SANDERO II 1.5 dCi liftback 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.01 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NTY Dacia SANDERO II 1.5 dCi liftback 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.01 - obecnie) NTY
Turbosprężarka PIERBURG Dacia SANDERO II 1.5 dCi liftback 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.01 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Dacia SANDERO II 1.5 dCi liftback 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.01 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Dacia SANDERO II 1.5 dCi liftback 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.01 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Dacia SANDERO II 1.5 dCi liftback 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.01 - obecnie) TURBORAIL
Turbosprężarka VAICO Dacia SANDERO II 1.5 dCi liftback 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.01 - obecnie) VAICO
Turbosprężarka WALKER Dacia SANDERO II 1.5 dCi liftback 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.01 - obecnie) WALKER
Producent:FAST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FT63510
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAST
Kod:
FT63510
Jednostka:
sztuka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1243,00 zł
731,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Błąd P003A - niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak poradzić sobie z problemem?

Błąd P003A, czyli niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak zdiagnozować przyczyny jego powstawania i jak je naprawić?

Błąd P003A to jeden z tych błędów, którego pojawienie się oznacza problemy z układem turbosprężarki. Jego powstaniu może towarzyszyć spadek mocy, zwiększone zużycie paliwa, a w niektórych przypadkach przejście jednostki napędowej w tryb awaryjny. Jak możecie szybko zdiagnozować problem stojący za błędem P003A? Jakie są jego przyczyny i jak sobie z nimi radzić?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzonej turbiny w samochodzie - awaria turbosprężarki

Objawy uszkodzenia turbiny w samochodzie. Jak je rozpoznać i nie dać się naciągnąć na niepotrzebne wydatki?

Ilekroć ktoś z Was dzwoni do naszego sklepu w poszukiwaniu nowej turbiny – „bo właśnie mi wysiadła” – często może usłyszeć pytanie naszego eksperta o to, czy aby na pewno uszkodzeniu uległa właśnie turbosprężarka? Jeśli kogoś takie pytanie dziwi lub wręcz czuje się nim urażony, to wyjaśniamy, że jest ono podyktowane wyłącznie Waszym dobrem. Objawy typowe dla uszkodzonej turbosprężarki daję również awarie innych elementów auta, z czego nieuczciwi mechanicy zawsze chętnie korzystają.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze