Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka WALKER do Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 160 Multijet 3,0 D Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka PIERBURG Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 160 Multijet 3,0 D Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka AJUSA Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 160 Multijet 3,0 D Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka BORG & BECK Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 160 Multijet 3,0 D Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) BORG & BECK
Turbosprężarka DRI Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 160 Multijet 3,0 D Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 160 Multijet 3,0 D Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 160 Multijet 3,0 D Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 160 Multijet 3,0 D Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FAST Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 160 Multijet 3,0 D Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) FAST
Turbosprężarka GARRETT Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 160 Multijet 3,0 D Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 160 Multijet 3,0 D Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 160 Multijet 3,0 D Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 160 Multijet 3,0 D Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 160 Multijet 3,0 D Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 160 Multijet 3,0 D Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 160 Multijet 3,0 D Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 160 Multijet 3,0 D Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 160 Multijet 3,0 D Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 160 Multijet 3,0 D Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) TMI
Turbosprężarka VICTOR REINZ Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 160 Multijet 3,0 D Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) VICTOR REINZ
Turbosprężarka WALKER Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 160 Multijet 3,0 D Skrzynia 158KM, 116kW, olej napędowy (2006.07 - obecnie) WALKER
Producent:WALKER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
WALKER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
59044G-EV
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
WALKER
Kod:
59044G-EV
Ograniczenia producenta: Garrett/Honeywell
Ciężar [kg]: 7,8
Rodzaj urządzenia ładującego: Elektr. regulowany element nastawczy (aktuator)
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Producent: Garret
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Błąd P003A - niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak poradzić sobie z problemem?

Błąd P003A, czyli niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak zdiagnozować przyczyny jego powstawania i jak je naprawić?

Błąd P003A to jeden z tych błędów, którego pojawienie się oznacza problemy z układem turbosprężarki. Jego powstaniu może towarzyszyć spadek mocy, zwiększone zużycie paliwa, a w niektórych przypadkach przejście jednostki napędowej w tryb awaryjny. Jak możecie szybko zdiagnozować problem stojący za błędem P003A? Jakie są jego przyczyny i jak sobie z nimi radzić?

czytaj więcej >

Powiązane
Silnik Silnik WALKER Silnik Fiat Silnik WALKER Fiat Silnik Fiat DUCATO Silnik WALKER Fiat DUCATO Silnik Fiat DUCATO Skrzynia (250_) Silnik WALKER Fiat DUCATO Skrzynia (250_) Silnik Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 160 Multijet 3,0 D Silnik WALKER Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 160 Multijet 3,0 D Zasilanie Powietrzem Zasilanie Powietrzem WALKER Zasilanie Powietrzem Fiat Zasilanie Powietrzem WALKER Fiat Zasilanie Powietrzem Fiat DUCATO Zasilanie Powietrzem WALKER Fiat DUCATO Zasilanie Powietrzem Fiat DUCATO Skrzynia (250_) Zasilanie Powietrzem WALKER Fiat DUCATO Skrzynia (250_) Zasilanie Powietrzem Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 160 Multijet 3,0 D Zasilanie Powietrzem WALKER Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 160 Multijet 3,0 D Doładowanie Doładowanie WALKER Doładowanie Fiat Doładowanie WALKER Fiat Doładowanie Fiat DUCATO Doładowanie WALKER Fiat DUCATO Doładowanie Fiat DUCATO Skrzynia (250_) Doładowanie WALKER Fiat DUCATO Skrzynia (250_) Doładowanie Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 160 Multijet 3,0 D Doładowanie WALKER Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 160 Multijet 3,0 D Turbosprężarka Turbosprężarka WALKER Turbosprężarka Fiat Turbosprężarka WALKER Fiat Turbosprężarka Fiat DUCATO Turbosprężarka WALKER Fiat DUCATO Turbosprężarka Fiat DUCATO Skrzynia (250_) Turbosprężarka WALKER Fiat DUCATO Skrzynia (250_) Turbosprężarka Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 160 Multijet 3,0 D Części WALKER Części Fiat Części Fiat DUCATO Części Fiat DUCATO Skrzynia (250_) Części Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 160 Multijet 3,0 D

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze