Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka PIERBURG do Mercedes-benz KLASA C T-Model (S204) C 180 (204.231) Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2012.02 - 2014.08)

Turbosprężarka FA1 Mercedes-benz KLASA C T-Model (S204) C 180 (204.231) Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2012.02 - 2014.08) FA1
Turbosprężarka AJUSA Mercedes-benz KLASA C T-Model (S204) C 180 (204.231) Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2012.02 - 2014.08) AJUSA
Turbosprężarka ELRING Mercedes-benz KLASA C T-Model (S204) C 180 (204.231) Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2012.02 - 2014.08) ELRING
Turbosprężarka ESEN SKV Mercedes-benz KLASA C T-Model (S204) C 180 (204.231) Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2012.02 - 2014.08) ESEN SKV
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA C T-Model (S204) C 180 (204.231) Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2012.02 - 2014.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Mercedes-benz KLASA C T-Model (S204) C 180 (204.231) Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2012.02 - 2014.08) HOFFER
Turbosprężarka MEAT & DORIA Mercedes-benz KLASA C T-Model (S204) C 180 (204.231) Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2012.02 - 2014.08) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Mercedes-benz KLASA C T-Model (S204) C 180 (204.231) Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2012.02 - 2014.08) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka PIERBURG Mercedes-benz KLASA C T-Model (S204) C 180 (204.231) Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2012.02 - 2014.08) PIERBURG
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz KLASA C T-Model (S204) C 180 (204.231) Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2012.02 - 2014.08) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Mercedes-benz KLASA C T-Model (S204) C 180 (204.231) Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2012.02 - 2014.08) SIDAT
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA C T-Model (S204) C 180 (204.231) Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2012.02 - 2014.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Producent:PIERBURG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PIERBURG
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
7.00782.16.0
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.00782.16.0
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]:  12
Do 100 dni na zwrot
174,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze