Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS do Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 dCi (BJ03) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 dCi (BJ03) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 dCi (BJ03) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 dCi (BJ03) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) AKS DASIS
Turbosprężarka DRI Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 dCi (BJ03) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 dCi (BJ03) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 dCi (BJ03) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) ERA
Turbosprężarka FA1 Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 dCi (BJ03) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FAE Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 dCi (BJ03) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) FAE
Turbosprężarka GARRETT Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 dCi (BJ03) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 dCi (BJ03) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 dCi (BJ03) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka IPD Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 dCi (BJ03) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) IPD
Turbosprężarka LUCAS Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 dCi (BJ03) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 dCi (BJ03) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 dCi (BJ03) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 dCi (BJ03) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 dCi (BJ03) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 dCi (BJ03) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NPS Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 dCi (BJ03) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) NPS
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 dCi (BJ03) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka PIERBURG Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 dCi (BJ03) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka SASIC Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 dCi (BJ03) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 dCi (BJ03) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 dCi (BJ03) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 dCi (BJ03) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 dCi (BJ03) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 dCi (BJ03) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) VEMO
Turbosprężarka WALKER Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 dCi (BJ03) liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) WALKER
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
70671938
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
70671938
Jednostka:
sztuka
Ilość biegunów: 2
Napięcie znamionowe: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 339,00 zł
173,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Błąd P003A - niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak poradzić sobie z problemem?

Błąd P003A, czyli niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak zdiagnozować przyczyny jego powstawania i jak je naprawić?

Błąd P003A to jeden z tych błędów, którego pojawienie się oznacza problemy z układem turbosprężarki. Jego powstaniu może towarzyszyć spadek mocy, zwiększone zużycie paliwa, a w niektórych przypadkach przejście jednostki napędowej w tryb awaryjny. Jak możecie szybko zdiagnozować problem stojący za błędem P003A? Jakie są jego przyczyny i jak sobie z nimi radzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze