Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka HOFFER do Volvo C70 II kabriolet (542) D4 kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2010.10 - 2013.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka FA1 Volvo C70 II kabriolet (542) D4 kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2010.10 - 2013.06) FA1
Turbosprężarka PIERBURG Volvo C70 II kabriolet (542) D4 kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2010.10 - 2013.06) PIERBURG
Turbosprężarka ELRING Volvo C70 II kabriolet (542) D4 kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2010.10 - 2013.06) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Volvo C70 II kabriolet (542) D4 kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2010.10 - 2013.06) AJUSA
Turbosprężarka DRI Volvo C70 II kabriolet (542) D4 kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2010.10 - 2013.06) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Volvo C70 II kabriolet (542) D4 kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2010.10 - 2013.06) ELSTOCK
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Volvo C70 II kabriolet (542) D4 kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2010.10 - 2013.06) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Volvo C70 II kabriolet (542) D4 kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2010.10 - 2013.06) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Volvo C70 II kabriolet (542) D4 kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2010.10 - 2013.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Volvo C70 II kabriolet (542) D4 kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2010.10 - 2013.06) HOFFER
Turbosprężarka MAXGEAR Volvo C70 II kabriolet (542) D4 kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2010.10 - 2013.06) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Volvo C70 II kabriolet (542) D4 kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2010.10 - 2013.06) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Volvo C70 II kabriolet (542) D4 kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2010.10 - 2013.06) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Volvo C70 II kabriolet (542) D4 kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2010.10 - 2013.06) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NTY Volvo C70 II kabriolet (542) D4 kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2010.10 - 2013.06) NTY
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Volvo C70 II kabriolet (542) D4 kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2010.10 - 2013.06) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Volvo C70 II kabriolet (542) D4 kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2010.10 - 2013.06) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Volvo C70 II kabriolet (542) D4 kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2010.10 - 2013.06) SIDAT
Turbosprężarka TMI Volvo C70 II kabriolet (542) D4 kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2010.10 - 2013.06) TMI
Turbosprężarka VEMO Volvo C70 II kabriolet (542) D4 kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2010.10 - 2013.06) VEMO
Producent:HOFFER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
65001506
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
65001506
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Błąd P003A - niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak poradzić sobie z problemem?

Błąd P003A, czyli niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak zdiagnozować przyczyny jego powstawania i jak je naprawić?

Błąd P003A to jeden z tych błędów, którego pojawienie się oznacza problemy z układem turbosprężarki. Jego powstaniu może towarzyszyć spadek mocy, zwiększone zużycie paliwa, a w niektórych przypadkach przejście jednostki napędowej w tryb awaryjny. Jak możecie szybko zdiagnozować problem stojący za błędem P003A? Jakie są jego przyczyny i jak sobie z nimi radzić?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze