Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka TMI do Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) AJUSA
Turbosprężarka TOPRAN Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) TOPRAN
Turbosprężarka AKS DASIS Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) AKS DASIS
Turbosprężarka BORG & BECK Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka DELPHI Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) DELPHI
Turbosprężarka DRI Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) FA1
Turbosprężarka FAE Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) FAE
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) LRT
Turbosprężarka LUCAS Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) NISSENS
Turbosprężarka NRF Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) NRF
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) SIDAT
Turbosprężarka TMI Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) TMI
Turbosprężarka TRISCAN Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) TRISCAN
Turbosprężarka TURBORAIL Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) TURBORAIL
Turbosprężarka VAICO Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) VAICO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) VICTOR REINZ
Turbosprężarka VIKA Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) VIKA
Producent:TMI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PA53149707025
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PA53149707025
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Ograniczenia producenta: BorgWarner/KKK
Ciężar netto [kg]: 4,8
Jakosć: OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Błąd P003A - niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak poradzić sobie z problemem?

Błąd P003A, czyli niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak zdiagnozować przyczyny jego powstawania i jak je naprawić?

Błąd P003A to jeden z tych błędów, którego pojawienie się oznacza problemy z układem turbosprężarki. Jego powstaniu może towarzyszyć spadek mocy, zwiększone zużycie paliwa, a w niektórych przypadkach przejście jednostki napędowej w tryb awaryjny. Jak możecie szybko zdiagnozować problem stojący za błędem P003A? Jakie są jego przyczyny i jak sobie z nimi radzić?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Powiązane

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze