Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka VEMO do Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) AJUSA
Turbosprężarka DELPHI Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) DELPHI
Turbosprężarka FA1 Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) FA1
Turbosprężarka GARRETT Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) SIDAT
Turbosprężarka TMI Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2002.01) VICTOR REINZ
Producent:VEMO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V10-63-0010
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V10-63-0010
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Elektryczny
Kolor obudowy: Czarny
Napięcie [V]: 12
Ilość biegunów: 2
Długość [mm]: 90
Szerokość [mm]: 67
Wysokość [mm]: 37
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Urządzenie sterujące: Z regulatorem cisnienia
Ciężar [kg]: 0,227
Szerokość opakowania [cm]: 4,9
Wysokość opakowania [cm]: 9,2
Głębokość opakowania [cm]: 9
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 458,00 zł
241,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VEMO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V10-63-0056-1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V10-63-0056-1
Jednostka:
sztuka
Napięcie [V]: 12
Długość [mm]: 95
Szerokość [mm]: 60
Wysokość [mm]: 60
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Ilość biegunów: 2
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
Ciężar [kg]: 0,211
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 908,00 zł
519,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Powiązane
Silnik Silnik VEMO Silnik Vw Silnik VEMO Vw Silnik Vw LT Silnik VEMO Vw LT Silnik Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) Silnik VEMO Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) Silnik Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Silnik VEMO Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Zasilanie Powietrzem Zasilanie Powietrzem VEMO Zasilanie Powietrzem Vw Zasilanie Powietrzem VEMO Vw Zasilanie Powietrzem Vw LT Zasilanie Powietrzem VEMO Vw LT Zasilanie Powietrzem Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) Zasilanie Powietrzem VEMO Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) Zasilanie Powietrzem Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Zasilanie Powietrzem VEMO Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Doładowanie Doładowanie VEMO Doładowanie Vw Doładowanie VEMO Vw Doładowanie Vw LT Doładowanie VEMO Vw LT Doładowanie Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) Doładowanie VEMO Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) Doładowanie Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Doładowanie VEMO Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Turbosprężarka Turbosprężarka VEMO Turbosprężarka Vw Turbosprężarka VEMO Vw Turbosprężarka Vw LT Turbosprężarka VEMO Vw LT Turbosprężarka Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) Turbosprężarka VEMO Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) Turbosprężarka Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI Części VEMO Części Vw Części Vw LT Części Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) Części Vw LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze