Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka DRI do Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2009.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2009.11 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka NISSENS Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2009.11 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka AJUSA Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2009.11 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DRI Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2009.11 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2009.11 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2009.11 - obecnie) FA1
Turbosprężarka HOFFER Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2009.11 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2009.11 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2009.11 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2009.11 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2009.11 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2009.11 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2009.11 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2009.11 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2009.11 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2009.11 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2009.11 - obecnie) TURBORAIL
Turbosprężarka VAICO Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2009.11 - obecnie) VAICO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2009.11 - obecnie) VICTOR REINZ
Turbosprężarka WALKER Vw POLO V (6R1, 6C1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2009.11 - obecnie) WALKER
Producent:DRI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
729100010
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
729100010
Jakosć: OE REMAN
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Ograniczenia producenta: IHI
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
Ciężar netto [kg]: 6,1
Do 100 dni na zwrot
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
729100020
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
729100020
Jakosć: OE REMAN
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Ograniczenia producenta: IHI
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
Ciężar netto [kg]: 5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Błąd P003A - niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak poradzić sobie z problemem?

Błąd P003A, czyli niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak zdiagnozować przyczyny jego powstawania i jak je naprawić?

Błąd P003A to jeden z tych błędów, którego pojawienie się oznacza problemy z układem turbosprężarki. Jego powstaniu może towarzyszyć spadek mocy, zwiększone zużycie paliwa, a w niektórych przypadkach przejście jednostki napędowej w tryb awaryjny. Jak możecie szybko zdiagnozować problem stojący za błędem P003A? Jakie są jego przyczyny i jak sobie z nimi radzić?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze