Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia KWP do Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (115620, 115621) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (1980.01 - 1989.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia AKRON-MALÒ Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (115620, 115621) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (1980.01 - 1989.12) AKRON-MALÒ
Układ Chłodzenia DAYCO Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (115620, 115621) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (1980.01 - 1989.12) DAYCO
Układ Chłodzenia GATES Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (115620, 115621) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (1980.01 - 1989.12) GATES
Układ Chłodzenia GK Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (115620, 115621) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (1980.01 - 1989.12) GK
Układ Chłodzenia GRAF Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (115620, 115621) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (1980.01 - 1989.12) GRAF
Układ Chłodzenia HEPU Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (115620, 115621) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (1980.01 - 1989.12) HEPU
Układ Chłodzenia KWP Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (115620, 115621) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (1980.01 - 1989.12) KWP
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (115620, 115621) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (1980.01 - 1989.12) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia METELLI Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (115620, 115621) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (1980.01 - 1989.12) METELLI
Układ Chłodzenia RUVILLE Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (115620, 115621) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (1980.01 - 1989.12) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (115620, 115621) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (1980.01 - 1989.12) SALERI SIL
Układ Chłodzenia VALEO Alfa Romeo SPIDER (115_) 1600 (115620, 115621) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (1980.01 - 1989.12) VALEO
Producent:KWP

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KWP
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
10557
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KWP
Kod:
10557
Jednostka:
szt
Średnica koła łopatkowego:  65
Liczba skrzydeł:  5
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Materiał wirnika pompy wody:  Żeliwo szare
Tryb pracy:  Mechaniczne
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 319,00 zł
163,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KWP
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
10257
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KWP
Kod:
10257
Koło pasowe pompy wody - śr. [mm]:  108
Liczba skrzydeł:  5
Średnica koła łopatkowego:  65
Ilość żeber:  1
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Wykonanie pompy wodnej:  Dla napędu paskiem zębatym
Materiał wirnika pompy wody:  Żeliwo szare
Tryb pracy:  Mechaniczne
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Układ Chłodzenia

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze