Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia KAMOKA do Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie)

Układ Chłodzenia INA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) INA
Układ Chłodzenia TOPRAN Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TOPRAN
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia HEPU Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia ABAKUS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ABAKUS
Układ Chłodzenia CONTINENTAL CTAM Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Układ Chłodzenia EPS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia FEBEST Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FEBEST
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia AIRTEX Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AIRTEX
Układ Chłodzenia AISIN Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AISIN
Układ Chłodzenia AJUSA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia AKRON-MALÒ Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Chłodzenia AKS DASIS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AUTOMEGA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AUTOMEGA
Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Układ Chłodzenia BGA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BGA
Układ Chłodzenia BIRTH Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BIRTH
Układ Chłodzenia BORG & BECK Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia COMLINE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) COMLINE
Układ Chłodzenia DAYCO Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia DOLZ Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DOLZ
Układ Chłodzenia DR!VE+ Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DR!VE+
Układ Chłodzenia DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia ELRING Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia ERA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ERA
Układ Chłodzenia ESEN SKV Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ESEN SKV
Układ Chłodzenia EUROL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia FACET Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia FRIGAIR Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FRIGAIR
Układ Chłodzenia GATES Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia GK Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia GRAF Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GRAF
Układ Chłodzenia HART Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HART
Układ Chłodzenia HELLA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HELLA
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Chłodzenia IPARTS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) IPARTS
Układ Chłodzenia JPN Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) JPN
Układ Chłodzenia KAMOKA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KAMOKA
Układ Chłodzenia KW Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia KWP Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia MAHLE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAHLE
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia MAXGEAR Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia METALCAUCHO Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Chłodzenia METELLI Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MEYLE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MEYLE
Układ Chłodzenia MOTORAD Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia MOTUL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia NISSENS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia NTY Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NTY
Układ Chłodzenia OPTIBELT Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) OPTIBELT
Układ Chłodzenia OPTIMAL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) OPTIMAL
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia PIERBURG Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) PIERBURG
Układ Chłodzenia PRASCO Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) PRASCO
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RUVILLE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SASIC Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SASIC
Układ Chłodzenia SWAG Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia THERMOTEC Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TRISCAN Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia VAICO Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VAICO
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia VEMA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VEMA
Układ Chłodzenia VEMO Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VEMO
Układ Chłodzenia VIKA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VIKA
Producent:KAMOKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7742037
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
7742037
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Moc znamionowa [W]:  400
Średnica 1 [mm]:  362
Liczba łopatek wentylatora:  9
Ilość biegunów:  4
Dla numeru OE:  8W0959455AE
Do 100 dni na zwrot
843,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze