Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia DOLZ do Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie)

Układ Chłodzenia MOTUL Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia HELLA Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) HELLA
Układ Chłodzenia MOBIL MEDIC Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) MOBIL MEDIC
Układ Chłodzenia VEMO Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) VEMO
Układ Chłodzenia EPS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia NRF Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia VALEO Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) VALEO
Układ Chłodzenia FACET Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia MAHLE Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) MAHLE
Układ Chłodzenia MAXGEAR Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia MEYLE Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) MEYLE
Układ Chłodzenia NISSENS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia ABAKUS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) ABAKUS
Układ Chłodzenia AISIN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) AISIN
Układ Chłodzenia AJUSA Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia AKS DASIS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AUTOMEGA Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) AUTOMEGA
Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Układ Chłodzenia BEHR HELLA SERVICE Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) BEHR HELLA SERVICE
Układ Chłodzenia BGA Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) BGA
Układ Chłodzenia BIRTH Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) BIRTH
Układ Chłodzenia BORG & BECK Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BORGWARNER (WAHLER) Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) BORGWARNER (WAHLER)
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia CONTINENTAL/VDO Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Układ Chłodzenia DAYCO Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia DOLZ Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) DOLZ
Układ Chłodzenia DR!VE+ Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) DR!VE+
Układ Chłodzenia EUROL Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia FAST Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) FAST
Układ Chłodzenia FEBEST Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) FEBEST
Układ Chłodzenia GATES Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia GK Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia HART Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) HART
Układ Chłodzenia HEPU Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS ELPARTS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Chłodzenia JP GROUP Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) JP GROUP
Układ Chłodzenia JPN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) JPN
Układ Chłodzenia KAMOKA Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) KAMOKA
Układ Chłodzenia KAVO PARTS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) KAVO PARTS
Układ Chłodzenia KW Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia LIQUI MOLY Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia METALCAUCHO Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Chłodzenia MOTORAD Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia NTY Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) NTY
Układ Chłodzenia OPTIMAL Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) OPTIMAL
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RAVENOL Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) RAVENOL
Układ Chłodzenia RUVILLE Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SCT - MANNOL Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) SCT - MANNOL
Układ Chłodzenia SWAG Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia THERMOTEC Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TYC Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) TYC
Układ Chłodzenia VAICO Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) VAICO
Układ Chłodzenia VALVOLINE Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) VALVOLINE
Układ Chłodzenia VEMA Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) VEMA
Układ Chłodzenia VOLKSWAGEN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) VOLKSWAGEN
Układ Chłodzenia WALKER PRODUCTS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.5 RS quattro kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2016.10 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:DOLZ

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DOLZ
4.5 (12 ocen)
Kod produktu:
EA563A
niedostępny
4.5 (12 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DOLZ
Kod:
EA563A
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze