Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia OEM do Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia IPARTS Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) IPARTS
Układ Chłodzenia K2 Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) K2
Układ Chłodzenia BORYGO Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) BORYGO
Układ Chłodzenia MOJE AUTO Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) MOJE AUTO
Układ Chłodzenia PRESTONE Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) PRESTONE
Układ Chłodzenia MOBIL MEDIC Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) MOBIL MEDIC
Układ Chłodzenia VALEO Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) VALEO
Układ Chłodzenia TOTAL Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) TOTAL
Układ Chłodzenia LIQUI MOLY Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Chłodzenia HEPU Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia VOLKSWAGEN Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) VOLKSWAGEN
Układ Chłodzenia MAXGEAR Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia ELRING Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia WERTTEILE Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) WERTTEILE
Układ Chłodzenia AISIN Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) AISIN
Układ Chłodzenia AJUSA Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia AKS DASIS Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AMTRA Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) AMTRA
Układ Chłodzenia ATAS Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) ATAS
Układ Chłodzenia BOSCH Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia CASTROL Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) CASTROL
Układ Chłodzenia DELPHI Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) DELPHI
Układ Chłodzenia ELF Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) ELF
Układ Chłodzenia EPS Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia EUROL Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia FACET Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia FUCHS Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) FUCHS
Układ Chłodzenia G4 Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) G4
Układ Chłodzenia GATES Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia GM Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) GM
Układ Chłodzenia GULF Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) GULF
Układ Chłodzenia HART Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) HART
Układ Chłodzenia HELLA Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) HELLA
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS ELPARTS Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Chłodzenia KAVO PARTS Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) KAVO PARTS
Układ Chłodzenia KAWE Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) KAWE
Układ Chłodzenia KW Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia MOBIL Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) MOBIL
Układ Chłodzenia MOTUL Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia NISSENS Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia OEM Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) OEM
Układ Chłodzenia ORGANIKA Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) ORGANIKA
Układ Chłodzenia ORLEN Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) ORLEN
Układ Chłodzenia PARAFLU Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) PARAFLU
Układ Chłodzenia PETRYGO Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) PETRYGO
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RAVENOL Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) RAVENOL
Układ Chłodzenia SCT - MANNOL Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) SCT - MANNOL
Układ Chłodzenia SHELL Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) SHELL
Układ Chłodzenia SPECOL Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) SPECOL
Układ Chłodzenia SWAG Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia TEXACO Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) TEXACO
Układ Chłodzenia TRISCAN Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia VACARO Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) VACARO
Układ Chłodzenia VAICO Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) VAICO
Układ Chłodzenia VALVOLINE Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) VALVOLINE
Układ Chłodzenia VEMO Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) VEMO
Układ Chłodzenia WALKER PRODUCTS Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:OEM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
83512355290
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
83512355290
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  AFNOR NFR 15-601
Specyfikacja:  ASTM D3306
Specyfikacja:  ASTM D4656
Specyfikacja:  ASTM D4985
Zalecenie producenta oleju:  BS 6580
Zalecenie producenta oleju:  Case MAT3624
Zalecenie producenta oleju:  DAF 74002
Zalecenie producenta oleju:  Ford WSS-M97B44-D
Zalecenie producenta oleju:  GM 6277M
Specyfikacja:  JASO M325
Zalecenie producenta oleju:  John Deere JDM H5
Zalecenie producenta oleju:  Komatsu 07.892
Zalecenie producenta oleju:  Liebherr MD1-36-130
Zalecenie producenta oleju:  MAN 324 Typ SNF
Zalecenie producenta oleju:  MB 326.3
Zalecenie producenta oleju:  MTU MTL 5048
Zalecenie producenta oleju:  Renault Type D
Specyfikacja:  SAE J1034
Zalecenie producenta oleju:  STJLR 651.5003
Zalecenie producenta oleju:  Volvo VCS
Zalecenie producenta oleju:  VW TL-774 D (G12)
Zalecenie producenta oleju:  VW TL-774 F (G12+)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 122,00 zł
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze