Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia GRAF do Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08)

Układ Chłodzenia KAMOKA Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) KAMOKA
Układ Chłodzenia VALEO Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) VALEO
Układ Chłodzenia AIRTEX Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) AIRTEX
Układ Chłodzenia AISIN Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) AISIN
Układ Chłodzenia AJUSA Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) AJUSA
Układ Chłodzenia AKRON-MALÒ Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) AKRON-MALÒ
Układ Chłodzenia AKS DASIS Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) AKS DASIS
Układ Chłodzenia BEHR HELLA SERVICE Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) BEHR HELLA SERVICE
Układ Chłodzenia BEHR Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) BEHR
Układ Chłodzenia BGA Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) BGA
Układ Chłodzenia BORG & BECK Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BUGATTI Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) BUGATTI
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia DENSO Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) DENSO
Układ Chłodzenia DOLZ Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) DOLZ
Układ Chłodzenia EPS Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) EPS
Układ Chłodzenia ERA Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) ERA
Układ Chłodzenia EUROREPAR Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) EUROREPAR
Układ Chłodzenia FACET Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) FACET
Układ Chłodzenia FAE Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) FAE
Układ Chłodzenia FLENNOR Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) FLENNOR
Układ Chłodzenia GATES Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) GATES
Układ Chłodzenia GK Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) GK
Układ Chłodzenia GRAF Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) GRAF
Układ Chłodzenia HART Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) HART
Układ Chłodzenia HEPU Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) HEPU
Układ Chłodzenia HOFFER Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) HOFFER
Układ Chłodzenia HUTCHINSON Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) HUTCHINSON
Układ Chłodzenia INA Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) INA
Układ Chłodzenia JP GROUP Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) JP GROUP
Układ Chłodzenia KW Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) KW
Układ Chłodzenia KWP Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) KWP
Układ Chłodzenia LPR Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) LPR
Układ Chłodzenia LUCAS Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) LUCAS
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MAHLE Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) MAHLE
Układ Chłodzenia MEAT & DORIA Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) MEAT & DORIA
Układ Chłodzenia METELLI Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) METELLI
Układ Chłodzenia MOTORAD Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) MOTORAD
Układ Chłodzenia OPTIMAL Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) OPTIMAL
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia PROTECHNIC Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) PROTECHNIC
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RUVILLE Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SAMKO Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) SAMKO
Układ Chłodzenia SASIC Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) SASIC
Układ Chłodzenia SIDAT Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) SIDAT
Układ Chłodzenia TRICLO Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) TRICLO
Układ Chłodzenia TRISCAN Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) TRISCAN
Układ Chłodzenia VEMO Citroën CX I (MA) 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) VEMO
Producent:GRAF

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GRAF
5.0 (11 ocen)
Kod produktu:
PA240
dostępny
5.0 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GRAF
Kod:
PA240
Jednostka:
szt
Średnica koła łopatkowego:  80
Liczba skrzydeł:  10
Koło pasowe pompy wody - śr. [mm]:  151
Tryb pracy:  Mechaniczne
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Materiał wirnika pompy wody:  Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
306,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GRAF
5.0 (11 ocen)
Kod produktu:
PA315
niedostępny
5.0 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GRAF
Kod:
PA315
Jednostka:
szt
Wykonanie pompy wodnej:  Dla napędu paskiem zębatym
Średnica koła łopatkowego:  80
Koło pasowe pompy wody - śr. [mm]:  151
Tryb pracy:  Mechaniczne
Do 100 dni na zwrot
290,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze