Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia GK do Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Układ Chłodzenia IPARTS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) IPARTS
Układ Chłodzenia K2 Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) K2
Układ Chłodzenia BORYGO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BORYGO
Układ Chłodzenia MOJE AUTO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOJE AUTO
Układ Chłodzenia PRESTONE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PRESTONE
Układ Chłodzenia MOBIL MEDIC Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOBIL MEDIC
Układ Chłodzenia VALEO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VALEO
Układ Chłodzenia TOTAL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TOTAL
Układ Chłodzenia LIQUI MOLY Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia HEPU Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia GATES Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia VOLKSWAGEN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VOLKSWAGEN
Układ Chłodzenia WERTTEILE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) WERTTEILE
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia AKS DASIS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AMTRA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AMTRA
Układ Chłodzenia ATAS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ATAS
Układ Chłodzenia BIRTH Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BIRTH
Układ Chłodzenia BLUE PRINT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Chłodzenia BORG & BECK Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia CASTROL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CASTROL
Układ Chłodzenia COMLINE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) COMLINE
Układ Chłodzenia CONTINENTAL CTAM Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Układ Chłodzenia DAYCO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia DOLZ Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DOLZ
Układ Chłodzenia ELF Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ELF
Układ Chłodzenia EPS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia EUROL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia FACET Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia FUCHS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FUCHS
Układ Chłodzenia G4 Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) G4
Układ Chłodzenia GK Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia GM Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GM
Układ Chłodzenia GRAF Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GRAF
Układ Chłodzenia GULF Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GULF
Układ Chłodzenia HART Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HART
Układ Chłodzenia KAMOKA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Układ Chłodzenia KW Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia KWP Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia MAHLE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAHLE
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia METELLI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MOBIL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOBIL
Układ Chłodzenia MOTORAD Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia NISSENS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia OEM Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OEM
Układ Chłodzenia OPTIBELT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OPTIBELT
Układ Chłodzenia ORGANIKA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ORGANIKA
Układ Chłodzenia ORLEN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ORLEN
Układ Chłodzenia PARAFLU Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PARAFLU
Układ Chłodzenia PETRYGO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PETRYGO
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RUVILLE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SHELL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SHELL
Układ Chłodzenia SPECOL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SPECOL
Układ Chłodzenia SWAG Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia TEXACO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TEXACO
Układ Chłodzenia TRISCAN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia VACARO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VACARO
Układ Chłodzenia VALVOLINE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VALVOLINE
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia VEMA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VEMA
Producent:GK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GK
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
980610
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GK
Kod:
980610
Tryb pracy:  Mechaniczne
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze