Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia THERMOTEC do Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie)

Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia MAXGEAR Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia SWAG Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia GATES Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia ELRING Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia AJUSA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia AKS DASIS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Układ Chłodzenia BGA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) BGA
Układ Chłodzenia BORG & BECK Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BOSCH Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia DOLZ Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) DOLZ
Układ Chłodzenia GK Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia GRAF Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) GRAF
Układ Chłodzenia HART Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) HART
Układ Chłodzenia HEPU Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia KAMOKA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) KAMOKA
Układ Chłodzenia KWP Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MAHLE Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) MAHLE
Układ Chłodzenia METELLI Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MOTORAD Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia NISSENS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RUVILLE Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia THERMOTEC Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TRISCAN Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) TRISCAN
Producent:THERMOTEC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
THERMOTEC
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
D7G047TT
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
THERMOTEC
Kod:
D7G047TT
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
481,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze