Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia BOSCH do Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia MAXGEAR Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia SWAG Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia HELLA Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) HELLA
Układ Chłodzenia AJUSA Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia AKS DASIS Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia BOSCH Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia DOLZ Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) DOLZ
Układ Chłodzenia ELRING Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia EPS Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia ESEN SKV Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) ESEN SKV
Układ Chłodzenia EUROL Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia FACET Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia FAST Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) FAST
Układ Chłodzenia GK Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia GRAF Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) GRAF
Układ Chłodzenia HEPU Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia KW Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia KWP Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia MAHLE Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) MAHLE
Układ Chłodzenia METELLI Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MOTORAD Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia MOTUL Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia NISSENS Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia OEM Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) OEM
Układ Chłodzenia OPTIBELT Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) OPTIBELT
Układ Chłodzenia ORLEN Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) ORLEN
Układ Chłodzenia RAVENOL Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) RAVENOL
Układ Chłodzenia RUVILLE Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SIDAT Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) SIDAT
Układ Chłodzenia SKF Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) SKF
Układ Chłodzenia VAICO Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) VAICO
Układ Chłodzenia VALVOLINE Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) VALVOLINE
Układ Chłodzenia VEMO Mercedes-benz KLASA S (V223) S 450 EQ Boost 4-matic (223.161) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) VEMO
Producent:BOSCH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.8 (20 ocen)
Kod produktu:
0 392 023 513
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (20 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 392 023 513
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z lewej
Napięcie [V]: 12
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z łącznikiem
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 763,00 zł
424,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze