Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia FRIGAIR do Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07)

Układ Chłodzenia MOTORAD Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) MOTORAD
Układ Chłodzenia TRICLO Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) TRICLO
Układ Chłodzenia BEHR Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) BEHR
Układ Chłodzenia AISIN Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) AISIN
Układ Chłodzenia AKRON-MALÒ Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) AKRON-MALÒ
Układ Chłodzenia AKS DASIS Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) AVA QUALITY COOLING
Układ Chłodzenia BEHR HELLA SERVICE Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) BEHR HELLA SERVICE
Układ Chłodzenia BGA Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) BGA
Układ Chłodzenia BORG & BECK Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BORGWARNER (WAHLER) Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) BORGWARNER (WAHLER)
Układ Chłodzenia BUGATTI Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) BUGATTI
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia CONTINENTAL Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) CONTINENTAL
Układ Chłodzenia DENCKERMANN Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) DENCKERMANN
Układ Chłodzenia DOLZ Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) DOLZ
Układ Chłodzenia DT SPARE PARTS Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) DT SPARE PARTS
Układ Chłodzenia ENERGY Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) ENERGY
Układ Chłodzenia EPS Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) EPS
Układ Chłodzenia ERA Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) ERA
Układ Chłodzenia FACET Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) FACET
Układ Chłodzenia FAE Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) FAE
Układ Chłodzenia FLENNOR Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) FLENNOR
Układ Chłodzenia FRIGAIR Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) FRIGAIR
Układ Chłodzenia GATES Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) GATES
Układ Chłodzenia GK Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) GK
Układ Chłodzenia GRAF Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) GRAF
Układ Chłodzenia HART Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) HART
Układ Chłodzenia HEPU Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) HEPU
Układ Chłodzenia JP GROUP Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) JP GROUP
Układ Chłodzenia KW Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) KW
Układ Chłodzenia KWP Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) KWP
Układ Chłodzenia LPR Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) LPR
Układ Chłodzenia LUCAS Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) LUCAS
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MAHLE Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) MAHLE
Układ Chłodzenia MAPCO Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) MAPCO
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia MAXGEAR Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) MAXGEAR
Układ Chłodzenia METALCAUCHO Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) METALCAUCHO
Układ Chłodzenia METELLI Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) METZGER
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia PROTECHNIC Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) PROTECHNIC
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RUVILLE Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SAMKO Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) SAMKO
Układ Chłodzenia TRISCAN Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) TRISCAN
Układ Chłodzenia VAICO Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) VAICO
Układ Chłodzenia VALEO Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) VALEO
Układ Chłodzenia VEMO Peugeot 305 II (581M) 1.5 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1990.07) VEMO
Producent:FRIGAIR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRIGAIR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0108.2023
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRIGAIR
Kod:
0108.2023
Jednostka:
szt
Wymiary radiatora:  353 x 320 x 28 mm
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Materiał:  Miedz
Długość sieci [mm]:  353
Szerokość sieci [mm]:  320
Głębokość sieci [mm]:  28
Do 100 dni na zwrot
576,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze