Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia NRF do Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10)

Układ Chłodzenia IPARTS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) IPARTS
Układ Chłodzenia BORYGO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) BORYGO
Układ Chłodzenia K2 Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) K2
Układ Chłodzenia PRESTONE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) PRESTONE
Układ Chłodzenia MAXGEAR Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) MAXGEAR
Układ Chłodzenia GATES Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) GATES
Układ Chłodzenia ELRING Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) ELRING
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia VEMO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) VEMO
Układ Chłodzenia JP GROUP Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) JP GROUP
Układ Chłodzenia SKF Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) SKF
Układ Chłodzenia SWAG Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) SWAG
Układ Chłodzenia HELLA Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) HELLA
Układ Chłodzenia KAMOKA Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) KAMOKA
Układ Chłodzenia AISIN Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) AISIN
Układ Chłodzenia AJUSA Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) AJUSA
Układ Chłodzenia AKRON-MALÒ Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) AKRON-MALÒ
Układ Chłodzenia BEHR HELLA SERVICE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) BEHR HELLA SERVICE
Układ Chłodzenia BIRTH Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) BIRTH
Układ Chłodzenia BLUE PRINT Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) BLUE PRINT
Układ Chłodzenia BORG & BECK Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) BORG & BECK
Układ Chłodzenia COMMA Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) COMMA
Układ Chłodzenia EUROL Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) EUROL
Układ Chłodzenia EUROREPAR Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) EUROREPAR
Układ Chłodzenia FAST Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) FAST
Układ Chłodzenia FUCHS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) FUCHS
Układ Chłodzenia HART Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) HART
Układ Chłodzenia KAGER Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) KAGER
Układ Chłodzenia LIQUI MOLY Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) LIQUI MOLY
Układ Chłodzenia LUCAS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) LUCAS
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MAHLE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) MAHLE
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia METALCAUCHO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) METALCAUCHO
Układ Chłodzenia NPS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) NPS
Układ Chłodzenia NRF Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) NRF
Układ Chłodzenia NTY Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) NTY
Układ Chłodzenia OEM Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) OEM
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia PETROFF Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) PETROFF
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia SASIC Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) SASIC
Układ Chłodzenia VEMA Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) VEMA
Producent:NRF

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NRF
5.0 (12 ocen)
Kod produktu:
58617
dostępny
5.0 (12 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
58617
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Materiał:  Aluminium
Głębokość sieci [mm]:  42
Szerokość sieci [mm]:  140
Długość sieci [mm]:  234
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Wylot - sr. [mm]:  16
Rodzaj chłodnicy:  Żebra chłodzące połączone mechanicznie
Do 100 dni na zwrot
101,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze