Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia GK do Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie)

Układ Chłodzenia MOTUL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia HELLA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HELLA
Układ Chłodzenia MOBIL MEDIC Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOBIL MEDIC
Układ Chłodzenia BOSCH Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia DOLZ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DOLZ
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia MAXGEAR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia MEYLE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MEYLE
Układ Chłodzenia VALEO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VALEO
Układ Chłodzenia ABAKUS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ABAKUS
Układ Chłodzenia AJUSA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia AUTOMEGA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AUTOMEGA
Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Układ Chłodzenia BGA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BGA
Układ Chłodzenia BIRTH Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BIRTH
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia CONTINENTAL CTAM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Układ Chłodzenia DAYCO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia DR!VE+ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DR!VE+
Układ Chłodzenia DR.MOTOR AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia ELRING Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia ESEN SKV Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ESEN SKV
Układ Chłodzenia EUROL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia GATES Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia GK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia GRAF Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GRAF
Układ Chłodzenia HART Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HART
Układ Chłodzenia HEPU Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS ELPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Chłodzenia JP GROUP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) JP GROUP
Układ Chłodzenia KAMOKA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAMOKA
Układ Chłodzenia KWP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia MAHLE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAHLE
Układ Chłodzenia METELLI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MOTORAD Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia NISSENS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia NTY Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NTY
Układ Chłodzenia OPTIBELT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OPTIBELT
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia PIERBURG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) PIERBURG
Układ Chłodzenia RUVILLE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SWAG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia THERMOTEC Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TRISCAN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia VAICO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VAICO
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia VEMA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VEMA
Układ Chłodzenia VEMO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VEMO
Układ Chłodzenia VIKA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VIKA
Układ Chłodzenia VOLKSWAGEN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VOLKSWAGEN
Producent:GK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GK
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
980341
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GK
Kod:
980341
Tryb pracy:  Mechaniczne
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Załączana pompa wodna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami
Do 100 dni na zwrot
GK
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
998261
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GK
Kod:
998261
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Dla numeru OE:  5G0 965 567
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z łącznikiem
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze