Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia METZGER do Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie)

Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia GATES Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia KAMOKA Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) KAMOKA
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia ELRING Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia MAHLE Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) MAHLE
Układ Chłodzenia NISSENS Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia AJUSA Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia AKS DASIS Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Układ Chłodzenia BLUE PRINT Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Chłodzenia BORG & BECK Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BORGWARNER (WAHLER) Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) BORGWARNER (WAHLER)
Układ Chłodzenia CONTINENTAL CTAM Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Układ Chłodzenia DAYCO Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia ERA Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) ERA
Układ Chłodzenia FRIGAIR Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) FRIGAIR
Układ Chłodzenia GK Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia HELLA Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) HELLA
Układ Chłodzenia HEPU Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia HOFFER Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) HOFFER
Układ Chłodzenia INA Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) INA
Układ Chłodzenia KWP Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia MAXGEAR Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia MEAT & DORIA Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Chłodzenia METZGER Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MOTORAD Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia MOTUL Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia NRF Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia NTY Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) NTY
Układ Chłodzenia PIERBURG Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) PIERBURG
Układ Chłodzenia RUVILLE Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SKF Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) SKF
Układ Chłodzenia SWAG Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia TRISCAN Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia VEMO Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) VEMO
Producent:METZGER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2421658
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
2421658
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Chłodnica silnika
Lokalizacja w aucie:  Z prawej u góry
Materiał:  Guma
Do 100 dni na zwrot
212,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4006418
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
4006418
Temperatura otwarcia [°c]:  90
Rodzaj koprusu:  Z obudową
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z czujnikiem
Materiał obudowy:  Tworzywo sztuczne
Ilość biegunów:  2
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze