Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia PIERBURG do Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia GATES Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia ELRING Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia AJUSA Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia AKS DASIS Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia ASHIKA Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) ASHIKA
Układ Chłodzenia DAYCO Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia EPS Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia FACET Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia GK Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia GRAF Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) GRAF
Układ Chłodzenia HEPU Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia KW Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia KWP Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia MAHLE Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) MAHLE
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia METELLI Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia MOTORAD Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia MOTUL Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia NISSENS Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia PIERBURG Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) PIERBURG
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia SALERI SIL Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia TRISCAN Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) VAN WEZEL
Producent:PIERBURG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PIERBURG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7.10102.18.0
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.10102.18.0
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Dla numeru OE:  31657307
Średnica 1 [mm]:  20
Średnica 2 [mm]:  20
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze