Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy TRW do Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Hamulcowy QUICK BRAKE Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) QUICK BRAKE
Układ Hamulcowy ATE Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) ATE
Układ Hamulcowy TEXTAR Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) TEXTAR
Układ Hamulcowy FEBI BILSTEIN Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Hamulcowy BREMBO Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) BREMBO
Układ Hamulcowy BOSCH Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) BOSCH
Układ Hamulcowy DELPHI Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) DELPHI
Układ Hamulcowy IPARTS Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) IPARTS
Układ Hamulcowy MAXGEAR Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) MAXGEAR
Układ Hamulcowy JP GROUP Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) JP GROUP
Układ Hamulcowy MINTEX Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) MINTEX
Układ Hamulcowy METZGER Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) METZGER
Układ Hamulcowy OEM Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) OEM
Układ Hamulcowy A.B.S. Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) A.B.S.
Układ Hamulcowy ABAKUS Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) ABAKUS
Układ Hamulcowy ABE Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) ABE
Układ Hamulcowy AUTOMEGA Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) AUTOMEGA
Układ Hamulcowy BLUE PRINT Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Hamulcowy BORG & BECK Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) BORG & BECK
Układ Hamulcowy COMLINE Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) COMLINE
Układ Hamulcowy DENCKERMANN Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) DENCKERMANN
Układ Hamulcowy ELRING Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) ELRING
Układ Hamulcowy FERODO Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) FERODO
Układ Hamulcowy FTE Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) FTE
Układ Hamulcowy GENERAL RICAMBI Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Hamulcowy GIRLING Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) GIRLING
Układ Hamulcowy HART Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) HART
Układ Hamulcowy HELLA PAGID Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) HELLA PAGID
Układ Hamulcowy HELLA Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) HELLA
Układ Hamulcowy HERTH+BUSS ELPARTS Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Hamulcowy HERTH+BUSS JAKOPARTS Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Hamulcowy JPN Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) JPN
Układ Hamulcowy JURATEK Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) JURATEK
Układ Hamulcowy KAMOKA Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) KAMOKA
Układ Hamulcowy LPR Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) LPR
Układ Hamulcowy MAPCO Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) MAPCO
Układ Hamulcowy MASTER-SPORT GERMANY Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Hamulcowy MOBILETRON Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) MOBILETRON
Układ Hamulcowy NTY Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) NTY
Układ Hamulcowy OPTIMAL Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) OPTIMAL
Układ Hamulcowy QUARO Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) QUARO
Układ Hamulcowy ROTINGER Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) ROTINGER
Układ Hamulcowy SAMKO Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) SAMKO
Układ Hamulcowy SKF Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) SKF
Układ Hamulcowy SWAG Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) SWAG
Układ Hamulcowy TOMEX BRAKES Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) TOMEX BRAKES
Układ Hamulcowy TRISCAN Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) TRISCAN
Układ Hamulcowy TRW Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) TRW
Układ Hamulcowy VALEO Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) VALEO
Układ Hamulcowy VALVOLINE Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) VALVOLINE
Układ Hamulcowy ZIMMERMANN Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.8 (24 ocen)
Kod produktu:
BHX821E
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (24 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
BHX821E
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  ATE
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
Materiał:  Żeliwo
Średnica tłoka [mm]:  57
Parzyste numery artykułów:  BHX822E
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 185,00 zł
90,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

TRW
4.8 (24 ocen)
Kod produktu:
BHX822E
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (24 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
BHX822E
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  ATE
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
Materiał:  Żeliwo
Średnica tłoka [mm]:  57
Parzyste numery artykułów:  BHX821E
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 185,00 zł
90,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Gdzie wlać płyn hamulcowy w samochodzie? Dolewanie płynu hamulcowego

Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?

Płyn hamulcowy, choć zaliczany do samochodowych płynów eksploatacyjnych, nie ulega zużyciu w podobny sposób, jak olej silnikowy. Jeśli więc zauważycie, że płyn ten zaczyna znikać, należy natychmiast uzupełnić jego poziom, ale nie tylko. Co jeszcze trzeba zrobić?

czytaj więcej >
Brembo Beyond EV. Zestaw hamulców dla samochodów elektrycznych

Zestaw hamulców dla samochodów elektrycznych Brembo Beyond EV. Czy zastosowane w nich rozwiązania możemy uznać za faktycznie potrzebne i użyteczne?

Czy zestawy hamulców dedykowane samochodom elektrycznym mają sens? Co dają nam klocki i tarcze hamulcowe projektowane z myślą o „elektrykach”? Na przykładzie Brembo Beyond EV możemy określić, że coś w tym pomyśle jest. Ale już Wy sami musicie odpowiedzieć sobie na pytanie, czy jest to wystarczające duże „coś”, by zdecydować się na taki właśnie zestaw.

czytaj więcej >
GIRLING – Najlepsze hamulce na świecie

GIRLING – Najlepsze hamulce na świecie

Historia firmy sięga roku 1925, kiedy Albert H. Girling opracował i opatentował nowy mechaniczny układ hamulcowy. Patent na to rozwiązanie został kupiony w 1929r. przez firmę New Hudson Ltd., która sprzedała rozwiązanie Girling`a producentom samochodów, w tym firmom: Austin, Ford, Riley oraz Rover. Produkcja hamulców Girling wkrótce stała się głównym źródłem przychodu firmy.

czytaj więcej >
Sterownik ABS - naprawa i wymiana. Czym jest i jak działa?

Sterownik ABS, czyli prawdziwy mózg najstarszego samochodowego układu bezpieczeństwa. Czym jest, jak działa?

Sądząc po tym, jak układ ABS przedstawiają niektórzy eksperci lub domorośli specjaliści od motoryzacji, można by dojść do wniosku, iż składa się o wyłącznie z pompy hydraulicznej oraz czujników prędkości obrotowej koła. W rzeczywistości układ ten jest znacznie bardziej rozbudowany, a jego pracę nadzoruje sterownik ABS – część, która nie bez powodu nazywana jest mózgiem całego układu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze