Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy KAMOKA do Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Hamulcowy QUICK BRAKE Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) QUICK BRAKE
Układ Hamulcowy FEBI BILSTEIN Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Hamulcowy BREMBO Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) BREMBO
Układ Hamulcowy ATE Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) ATE
Układ Hamulcowy ZIMMERMANN Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) ZIMMERMANN
Układ Hamulcowy A.B.S. Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) A.B.S.
Układ Hamulcowy BOSCH Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) BOSCH
Układ Hamulcowy FEBEST Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) FEBEST
Układ Hamulcowy ABAKUS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) ABAKUS
Układ Hamulcowy ABE Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) ABE
Układ Hamulcowy AKRON-MALÒ Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Hamulcowy ASHIKA Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) ASHIKA
Układ Hamulcowy BLUE PRINT Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Hamulcowy BORG & BECK Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) BORG & BECK
Układ Hamulcowy BUDWEG CALIPER Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) BUDWEG CALIPER
Układ Hamulcowy CIFAM Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) CIFAM
Układ Hamulcowy COMLINE Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) COMLINE
Układ Hamulcowy DELPHI Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) DELPHI
Układ Hamulcowy DENCKERMANN Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) DENCKERMANN
Układ Hamulcowy EPS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) EPS
Układ Hamulcowy FACET Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) FACET
Układ Hamulcowy FERODO Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) FERODO
Układ Hamulcowy FTE Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) FTE
Układ Hamulcowy GIRLING Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) GIRLING
Układ Hamulcowy HART Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) HART
Układ Hamulcowy HELLA Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) HELLA
Układ Hamulcowy HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Hamulcowy ICER Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) ICER
Układ Hamulcowy IPARTS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) IPARTS
Układ Hamulcowy JAPANPARTS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) JAPANPARTS
Układ Hamulcowy JAPKO Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) JAPKO
Układ Hamulcowy JURATEK Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) JURATEK
Układ Hamulcowy JURID Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) JURID
Układ Hamulcowy KAMOKA Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) KAMOKA
Układ Hamulcowy KAVO PARTS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) KAVO PARTS
Układ Hamulcowy KW Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) KW
Układ Hamulcowy MAGNETI MARELLI Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Hamulcowy MAPCO Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) MAPCO
Układ Hamulcowy MASTER-SPORT GERMANY Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Hamulcowy MAXGEAR Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) MAXGEAR
Układ Hamulcowy METZGER Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) METZGER
Układ Hamulcowy MEYLE Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) MEYLE
Układ Hamulcowy MOBILETRON Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) MOBILETRON
Układ Hamulcowy NK Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) NK
Układ Hamulcowy NTY Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) NTY
Układ Hamulcowy OPTIMAL Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) OPTIMAL
Układ Hamulcowy QUARO Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) QUARO
Układ Hamulcowy QUINTON HAZELL Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Hamulcowy REMSA Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) REMSA
Układ Hamulcowy ROADHOUSE Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) ROADHOUSE
Układ Hamulcowy ROTINGER Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) ROTINGER
Układ Hamulcowy SBS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) SBS
Układ Hamulcowy SWAG Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) SWAG
Układ Hamulcowy TEXTAR Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) TEXTAR
Układ Hamulcowy TOMEX BRAKES Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) TOMEX BRAKES
Układ Hamulcowy TRISCAN Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) TRISCAN
Układ Hamulcowy TRW Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) TRW
Układ Hamulcowy VALEO Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid Napęd tylnych kół kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) VALEO
Producent:KAMOKA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
5.0 (14 ocen)
Kod produktu:
JQ101507
dostępny
5.0 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
JQ101507
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Grubość [mm]:  17,0
Szerokość [mm]:  110,6
Wysokość 1 [mm]:  73,2
Wysokość 2 [mm]:  65,9
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Bez styku zużycia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami prowadzącymi zacisk hamulcowy
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 157,00 zł
76,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
5.0 (14 ocen)
Kod produktu:
JQ101072
dostępny
5.0 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
JQ101072
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  20,3
Szerokość [mm]:  125,9
Wysokość [mm]:  94,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 304,00 zł
155,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać?

Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?

Mało które zagadnienie związane z wymianą i konserwacją części samochodowych robi tyle zamieszania, co smary i smarowanie. Widać to chociażby po ciągłych pytaniach o smary do prowadnic i zacisków hamulcowych. Które z nich i do czego możemy faktycznie stosować? Które są bezpieczne, a które bezpieczne już nie są?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe Textar Q+. Poznaj opinie o podkładce tłumiącej drgania Textar Q+

Klocki hamulcowe Textar Q+ ze specjalnymi podkładkami tłumiącymi drgania. Czy dobre opinie na ich temat możemy uznać za zasłużone?

Dlaczego hamulce piszczą? Winę za to ponoszą drgania powstające na styku klocka z tarczą hamulcową. Wielu producentów szuka sposobów na powstrzymanie tych drgań, stosując m.in. specjalne podkładki tłumiące. W ten sposób postanowiła rozwiązać problem marka Textar, oferując nam klocki hamulcowe Textar Q+ z taką właśnie wkładką. Jakie są tego efekty?

czytaj więcej >
Homologacja części ECE R-90. Co to jest, dlaczego warto na to zwracać uwagę?

Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?

Który układ w pierwszej kolejności decyduje o bezpieczeństwie na drodze? Hamulce! A który element tego układu pełni szczególnie ważną rolę podczas hamowaniu? Klocki i tarcze hamulcowe! Nic więc dziwnego, że to właśnie te elementy podlegają odpowiedniej homologacji – homologacji ECE R90.

czytaj więcej >
Tarcza kotwiczna - co to jest i jak działa?

Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?

Tarcza kotwiczna to dość spory, ale jednocześnie bardzo skromny element układu hamulcowego, w którym wykorzystano hamulce bębnowe. Na co dzień tarczy kotwicznej w ogóle nie widzimy, ponieważ schowana jest za tarczą hamulcową. Jednak mimo iż niewidoczna, pełni w układzie bardzo ważną rolę. Jaką?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze