Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy FERODO do Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08)

Układ Hamulcowy ATE Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) ATE
Układ Hamulcowy K2 Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) K2
Układ Hamulcowy BREMBO Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) BREMBO
Układ Hamulcowy BOSCH Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) BOSCH
Układ Hamulcowy MOTUL Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) MOTUL
Układ Hamulcowy TEXTAR Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) TEXTAR
Układ Hamulcowy TRW Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) TRW
Układ Hamulcowy VALEO Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) VALEO
Układ Hamulcowy MAXGEAR Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) MAXGEAR
Układ Hamulcowy FERODO Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) FERODO
Układ Hamulcowy A.B.S. Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) A.B.S.
Układ Hamulcowy MINTEX Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) MINTEX
Układ Hamulcowy HELLA PAGID Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) HELLA PAGID
Układ Hamulcowy CASTROL Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) CASTROL
Układ Hamulcowy LIQUI MOLY Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) LIQUI MOLY
Układ Hamulcowy VAICO Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) VAICO
Układ Hamulcowy MOJE AUTO Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) MOJE AUTO
Układ Hamulcowy AUTOFREN SEINSA Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) AUTOFREN SEINSA
Układ Hamulcowy JP GROUP Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) JP GROUP
Układ Hamulcowy ABE Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) ABE
Układ Hamulcowy BENDIX Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) BENDIX
Układ Hamulcowy BORG & BECK Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) BORG & BECK
Układ Hamulcowy CIFAM Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) CIFAM
Układ Hamulcowy DELPHI Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) DELPHI
Układ Hamulcowy DT SPARE PARTS Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) DT SPARE PARTS
Układ Hamulcowy ELF Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) ELF
Układ Hamulcowy ENEOS Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) ENEOS
Układ Hamulcowy ERT Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) ERT
Układ Hamulcowy EUROREPAR Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) EUROREPAR
Układ Hamulcowy FEBI BILSTEIN Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) FEBI BILSTEIN
Układ Hamulcowy FERODO RACING Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) FERODO RACING
Układ Hamulcowy FRENKIT Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) FRENKIT
Układ Hamulcowy FTE Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) FTE
Układ Hamulcowy GENERAL RICAMBI Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) GENERAL RICAMBI
Układ Hamulcowy GIRLING Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) GIRLING
Układ Hamulcowy GULF Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) GULF
Układ Hamulcowy HELLA Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) HELLA
Układ Hamulcowy IPARTS Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) IPARTS
Układ Hamulcowy JURID Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) JURID
Układ Hamulcowy KAWE Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) KAWE
Układ Hamulcowy LINEX Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) LINEX
Układ Hamulcowy LPR Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) LPR
Układ Hamulcowy METELLI Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) METELLI
Układ Hamulcowy MEYLE Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) MEYLE
Układ Hamulcowy NK Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) NK
Układ Hamulcowy ORGANIKA Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) ORGANIKA
Układ Hamulcowy QUICK BRAKE Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) QUICK BRAKE
Układ Hamulcowy QUINTON HAZELL Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) QUINTON HAZELL
Układ Hamulcowy RAICAM Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) RAICAM
Układ Hamulcowy RAVENOL Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) RAVENOL
Układ Hamulcowy SAMKO Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) SAMKO
Układ Hamulcowy SBS Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) SBS
Układ Hamulcowy SWAG Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) SWAG
Układ Hamulcowy TEXACO Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) TEXACO
Układ Hamulcowy TOMEX BRAKES Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) TOMEX BRAKES
Układ Hamulcowy TOTAL Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) TOTAL
Układ Hamulcowy TRISCAN Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) TRISCAN
Układ Hamulcowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Hamulcowy VALVOLINE Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) VALVOLINE
Układ Hamulcowy VEMO Porsche 911 kabriolet 3.3 Turbo kabriolet 301KM, 221kW, benzyna (1986.09 - 1989.08) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FERODO

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
4.7 (19 ocen)
Kod produktu:
FDB451
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.7 (19 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FDB451
Jednostka:
KPL
Grubość [mm]:  18
Oznaczenie kontrolne:  R90 Homologated
Długość [mm]:  98
Ciężar [kg]:  1,48
Wysokość 1 [mm]:  65
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez dodatków
System hamulcowy:  ATE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Numer WVA:  20877
Długożć opakowania [cm]:  14,478
Szerokość opakowania [cm]:  10,414
Wysokość opakowania [cm]:  4,318
Do 100 dni na zwrot
120,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBX050
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX050
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  0,5
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  25,3
Szerokość opakowania [cm]:  44,9
Wysokość opakowania [cm]:  19
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBC050
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBC050
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  0,5
DIN / ISO:  DOT 3; SAE J1703; IS
Rodzaj połączenia:  Butelka
Klasa lepkości SAE:  1350
Specyfikacja:  DOT 3 Synthetic
Temperatura wrzenia [°C]:  225
Punkt wrzenia [°C]:  150
Długożć opakowania [cm]:  25,3
Szerokość opakowania [cm]:  44,9
Wysokość opakowania [cm]:  19
Specyfikacja wg DOT:  DOT 3
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBX100
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX100
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  21
Szerokość opakowania [cm]:  39,1
Wysokość opakowania [cm]:  25,3
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBX500
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX500
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  27,5
Szerokość opakowania [cm]:  37,5
Wysokość opakowania [cm]:  29,5
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
232,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Sterownik ABS - naprawa i wymiana. Czym jest i jak działa?

Sterownik ABS, czyli prawdziwy mózg najstarszego samochodowego układu bezpieczeństwa. Czym jest, jak działa?

Sądząc po tym, jak układ ABS przedstawiają niektórzy eksperci lub domorośli specjaliści od motoryzacji, można by dojść do wniosku, iż składa się o wyłącznie z pompy hydraulicznej oraz czujników prędkości obrotowej koła. W rzeczywistości układ ten jest znacznie bardziej rozbudowany, a jego pracę nadzoruje sterownik ABS – część, która nie bez powodu nazywana jest mózgiem całego układu.

czytaj więcej >
Smarowanie hamulców samochodowych - kiedy smarować i czym?

Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?

Dyskusja o tym, czy i jak należy smarować hamulce samochodowe, przewija się co jakiś czas przez grupy fanów motoryzacji, a także przez środowisko zwykłych kierowców. Do dziś powstało sporo mitów na ten temat. Zarówno tych niebezpiecznych, jak i zupełnie nieszkodliwych. A jak wygląda prawda o smarowaniu hamulców w aucie? Czy powinno się je smarować, czy wręcz przeciwnie? A jeżeli smarować, to które elementy? O tym wszystkim przeczytacie poniżej.

czytaj więcej >
Brake fading. Czym jest i jak nam zagraża?

Czym jest brake fading? W jaki sposób zjawisko to może zagrozić nam wszystkim?

Brake fading to zjawisko o bardzo dużym wpływie na konstrukcję poszczególnych części samochodowych i wcale nie chodzi tu wyłącznie o hamulce. Fakt, iż fading kojarzony jest przede wszystkim z układem hamulcowym wynika stąd, iż to hamulce stoją na pierwszej linii walki o nasze bezpieczeństwo. Jeśli ich konstrukcja nie będzie odpowiednia, brake fading sprawi, iż mogą stać się całkowicie bezużyteczne. Czy da się tego uniknąć?

czytaj więcej >
BBW (Brake by Wire) - czym jest i jak działa?

Brake by Wire ciągle technologią przyszłości. Z czego wynikają problemy z wdrożeniem elektrycznie sterowanych hamulców

Rozwiązanie znane pod nazwą Brake by Wire wprowadziło do świata motoryzacji naprawdę sporo zamieszania. Na jego przykładzie widać doskonale, że nowoczesne technologie bywają problematyczne we wdrożeniu, a na ich drodze potrafią stanąć również wieloletnie przyzwyczajenia oraz brak zaufania kierowców. Jaki los czeka elektronicznie sterowane hamulce? Czy jest szansa na to, że już wkrótce będą standardem w samochodach osobowych?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze