Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy VAICO do Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Hamulcowy ATE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ATE
Układ Hamulcowy FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Hamulcowy TRW Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRW
Układ Hamulcowy BOSCH Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BOSCH
Układ Hamulcowy BREMBO Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BREMBO
Układ Hamulcowy QUICK BRAKE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) QUICK BRAKE
Układ Hamulcowy ZIMMERMANN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ZIMMERMANN
Układ Hamulcowy TEXTAR Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TEXTAR
Układ Hamulcowy IPARTS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) IPARTS
Układ Hamulcowy DELPHI Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DELPHI
Układ Hamulcowy AUTOFREN SEINSA Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Hamulcowy MAXGEAR Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAXGEAR
Układ Hamulcowy BLUE PRINT Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Hamulcowy HART Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HART
Układ Hamulcowy MEYLE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MEYLE
Układ Hamulcowy KAMOKA Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAMOKA
Układ Hamulcowy FRENKIT Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FRENKIT
Układ Hamulcowy BREMI Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BREMI
Układ Hamulcowy DENCKERMANN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DENCKERMANN
Układ Hamulcowy FERODO Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FERODO
Układ Hamulcowy JP GROUP Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) JP GROUP
Układ Hamulcowy JURID Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) JURID
Układ Hamulcowy METZGER Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) METZGER
Układ Hamulcowy MIKODA Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MIKODA
Układ Hamulcowy MINTEX Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MINTEX
Układ Hamulcowy OEM Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OEM
Układ Hamulcowy QUARO Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) QUARO
Układ Hamulcowy ROTINGER Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ROTINGER
Układ Hamulcowy SAMKO Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SAMKO
Układ Hamulcowy A.B.S. Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) A.B.S.
Układ Hamulcowy ABAKUS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ABAKUS
Układ Hamulcowy ABE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ABE
Układ Hamulcowy AKRON-MALÒ Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Hamulcowy ASHIKA Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ASHIKA
Układ Hamulcowy AUTOMEGA Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AUTOMEGA
Układ Hamulcowy BIRTH Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BIRTH
Układ Hamulcowy BLIC Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BLIC
Układ Hamulcowy BORG & BECK Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BORG & BECK
Układ Hamulcowy BRECK Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BRECK
Układ Hamulcowy BUDWEG CALIPER Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BUDWEG CALIPER
Układ Hamulcowy CHAMPION Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CHAMPION
Układ Hamulcowy CIFAM Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CIFAM
Układ Hamulcowy COMLINE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) COMLINE
Układ Hamulcowy EBC BRAKES Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EBC BRAKES
Układ Hamulcowy EPS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EPS
Układ Hamulcowy ERA Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ERA
Układ Hamulcowy ERT Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ERT
Układ Hamulcowy EUROL Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EUROL
Układ Hamulcowy EUROREPAR Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EUROREPAR
Układ Hamulcowy FACET Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FACET
Układ Hamulcowy FAST Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FAST
Układ Hamulcowy FREMAX Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FREMAX
Układ Hamulcowy FTE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FTE
Układ Hamulcowy GENERAL RICAMBI Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Hamulcowy GIRLING Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GIRLING
Układ Hamulcowy GSP Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GSP
Układ Hamulcowy HELLA PAGID Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HELLA PAGID
Układ Hamulcowy HELLA Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HELLA
Układ Hamulcowy HERTH+BUSS ELPARTS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Hamulcowy HERTH+BUSS JAKOPARTS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Hamulcowy ICER Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ICER
Układ Hamulcowy JAPANPARTS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) JAPANPARTS
Układ Hamulcowy JAPKO Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) JAPKO
Układ Hamulcowy JPN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) JPN
Układ Hamulcowy JURATEK Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) JURATEK
Układ Hamulcowy KAVO PARTS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAVO PARTS
Układ Hamulcowy KAWE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAWE
Układ Hamulcowy KW Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KW
Układ Hamulcowy LPR Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) LPR
Układ Hamulcowy MAGNETI MARELLI Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Hamulcowy MAPCO Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAPCO
Układ Hamulcowy MASTER-SPORT GERMANY Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Hamulcowy METELLI Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) METELLI
Układ Hamulcowy MK KASHIYAMA Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MK KASHIYAMA
Układ Hamulcowy NK Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NK
Układ Hamulcowy NPS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NPS
Układ Hamulcowy NTY Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NTY
Układ Hamulcowy OPTIMAL Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OPTIMAL
Układ Hamulcowy PIERBURG Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) PIERBURG
Układ Hamulcowy QFIX Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) QFIX
Układ Hamulcowy QUINTON HAZELL Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Hamulcowy RAICAM Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) RAICAM
Układ Hamulcowy REMSA Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) REMSA
Układ Hamulcowy ROADHOUSE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ROADHOUSE
Układ Hamulcowy SASIC Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SASIC
Układ Hamulcowy SNR Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SNR
Układ Hamulcowy SWAG Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SWAG
Układ Hamulcowy TOMEX BRAKES Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TOMEX BRAKES
Układ Hamulcowy TRISCAN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Układ Hamulcowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Hamulcowy VAICO Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VAICO
Układ Hamulcowy VALEO Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VALEO
Układ Hamulcowy VEMA Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VEMA
Układ Hamulcowy VEMO Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:VAICO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V10-7967
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-7967
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M10x1
Rozmiar gwintu 2:  Banjo
Długość [mm]:  315
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 144,00 zł
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V10-7969
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-7969
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M10x1
Długość [mm]:  245
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Długość gwintu [mm]:  10,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 146,00 zł
71,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V10-7968
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-7968
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M10x1
Rozmiar gwintu 2:  Banjo
Długość [mm]:  667
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 221,00 zł
113,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V10-40086
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-40086
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Wysokość piasty tarczy hamulcowej [mm]:  38,2
Felga - ilosć śrub:  5
Wysokość [mm]:  48,2
Typ tarczy hamulcowej:  Pełny
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  9,7
Minimalna grubość [mm]:  8
Średnica zewnętrzna [mm]:  272
Średnica otworu centrującego [mm]:  65
Średnica otworu [mm]:  112
Wysokość opakowania [cm]:  10
Głębokość opakowania [cm]:  28
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 223,00 zł
114,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Smarowanie hamulców samochodowych - kiedy smarować i czym?

Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?

Dyskusja o tym, czy i jak należy smarować hamulce samochodowe, przewija się co jakiś czas przez grupy fanów motoryzacji, a także przez środowisko zwykłych kierowców. Do dziś powstało sporo mitów na ten temat. Zarówno tych niebezpiecznych, jak i zupełnie nieszkodliwych. A jak wygląda prawda o smarowaniu hamulców w aucie? Czy powinno się je smarować, czy wręcz przeciwnie? A jeżeli smarować, to które elementy? O tym wszystkim przeczytacie poniżej.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe Textar Q+. Poznaj opinie o podkładce tłumiącej drgania Textar Q+

Klocki hamulcowe Textar Q+ ze specjalnymi podkładkami tłumiącymi drgania. Czy dobre opinie na ich temat możemy uznać za zasłużone?

Dlaczego hamulce piszczą? Winę za to ponoszą drgania powstające na styku klocka z tarczą hamulcową. Wielu producentów szuka sposobów na powstrzymanie tych drgań, stosując m.in. specjalne podkładki tłumiące. W ten sposób postanowiła rozwiązać problem marka Textar, oferując nam klocki hamulcowe Textar Q+ z taką właśnie wkładką. Jakie są tego efekty?

czytaj więcej >
EMV6 Bosch: uniwersalny płyn hamulcowy - jak stosować

Uniwersalny płyn hamulcowy Bosch ENV6. Na co pozwala ten nowy produkt od niemieckiego potentata?

Wybór odpowiedniego płynu hamulcowego to żaden problem. Wystarczy tylko określić, czy ma być to DOT 3, DOT 4, DOT 4 Super, DOT 4 HP, DOT 5.1… A czy nie można by tego zrobić prościej? Można. Odkąd Bosch wypuścił na rynek swój uniwersalny płyn hamulcowy ENV6, nie musicie przejmować się rozróżnianiem żadnego z powyższych płynów. Zamiast zastanawiać, się który z nich będzie lepszy dla Waszego auta, używacie płynu ENV6. Dlaczego właśnie tego?

czytaj więcej >
Sterownik ABS - naprawa i wymiana. Czym jest i jak działa?

Sterownik ABS, czyli prawdziwy mózg najstarszego samochodowego układu bezpieczeństwa. Czym jest, jak działa?

Sądząc po tym, jak układ ABS przedstawiają niektórzy eksperci lub domorośli specjaliści od motoryzacji, można by dojść do wniosku, iż składa się o wyłącznie z pompy hydraulicznej oraz czujników prędkości obrotowej koła. W rzeczywistości układ ten jest znacznie bardziej rozbudowany, a jego pracę nadzoruje sterownik ABS – część, która nie bez powodu nazywana jest mózgiem całego układu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze