Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy HART do Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy MEYLE Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) MEYLE
Układ Kierowniczy SWAG Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) SWAG
Układ Kierowniczy KAMOKA Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) KAMOKA
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MOOG Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) MOOG
Układ Kierowniczy ABAKUS Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) ABAKUS
Układ Kierowniczy AISIN Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) AISIN
Układ Kierowniczy BENDIX Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) BOSCH
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy DYS Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) DYS
Układ Kierowniczy ESEN SKV Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) ESEN SKV
Układ Kierowniczy FAG Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) FAST
Układ Kierowniczy FEBEST Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) FEBEST
Układ Kierowniczy GSP Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) GSP
Układ Kierowniczy HART Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy LAUBER Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) LAUBER
Układ Kierowniczy MAPCO Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) METZGER
Układ Kierowniczy OPTIMAL Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUARO Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SKF Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) SKF
Układ Kierowniczy VAICO Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) VAICO
Układ Kierowniczy VEMO Bmw 5 (E60) 528 i sedan 234KM, 172kW, benzyna (2007.03 - 2009.12) VEMO
Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
465 516
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
465 516
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  347,5
Gwint zewn. [mm]:  M18 x 1,5
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Wymiar stożka [mm]:  19,5
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  1,36
Dla numeru OE:  32 10 6 777 479
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 220,00 zł
112,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze